nuffnang1

.:)

Mar 23, 2016

Wangian Ariff Kasturi Rebutan Di Pasar Malam

Jenama Produk Ariff Kasturi Terhangat di Pasar Malam Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam

Lomor je itu tag line yang digunakan untuk Produk Jenama Ariff Kasturi yang mempunyai rangkaian seluruh Malaysia. Jenama ini semakin hari semakin popular dengan jualan harian mencecah ratusan ribu ringgit disemua outlet serra terdapat di pelbagai kawasan dan kini anda tidak perlu bersusah payah untuk ke Perak mendapatkan barangan keluaran Ariff Kasturi daripada "owner".

Kini produk keluaran Ariff Kasturi sudah bertapak di pasar malam seluruh Malaysia dan khas untuk anda kami bawakan produk ini langsung dari Pasar Malam Taman Pauh hadapan Politeknik Seberang Perai.

Produk yang menjadi rebutan ramai ketika ini cukup mendapat sambutan yang hangat di pasar malam Taman Pauh. 

Terdapat pelbagai barangan dari Ariff Kasturi dan antaranya adalah wangian terapi, wangian kereta, wangian badan dan sabun muka yang sejuk berangin. 


Saya perkenalkan kepada anda sahabat saya yang merupakan stokis mobile yang cukup berjaya dalam penjualan produk jenama Ariff Kasturi yang sedang ngetopppp sekarang ini, orangnya " hansome" dan peramah itulah Suhaimi Mie nama yang gah di setiap pasar malam Seberang Perai yang sentiasa tersenyum mesra terhadap sesiapa sahaja.

Bermotivasi tinggi, mempunyai daya usaha yang cukup hebat dalam dalam melaksanakan tugas sebagai stokis mobile Ariff Kasturi yang paling berjaya dalam kelompok Stokis Mobile Ariff Kasturi.

Pasar Malam  Taman Pauh adalah salah satu lokasi perniagaan beliau yang mendapat sambutan yang cukup hangat dan hebat. Pasar malam ini didominasi oleh pelajar-pelajar pusat pengajian tinggi seperti Uitm dan Politeknik yang sentiasa mengunjungi lot tapak saudara Suhaimi bagi mendapatkan stok Ariff Kasturi. Mereka amat tertarik dengan pelbagai produk diniagakan Suhaimi yang petah memberi penerangan tentang khasiat dan faedah dalam penggunaan produk-produk jenama Ariff Kasturi.

Riak wajah yang sentiasa tersenyum dan periang amat disukai pelanggan yang berurusan dengan Suhaimi jadi tidak mustahil mereka akan sentiasa menantikan kehadiran saudara Suhaimai seawal jam 4 petang. Ada yang sanggup berteduh di bawah khemah Aree Bihunsup sambil menanti saudara Suhaimi membuka perniagaan beliau.

Jadi kenapa anda perlu gunakan produk jenama lain sedangkan saudara Suhaimi sudah berada disini untuk anda, kerana setiap produk yang beliau jual mempunyai jaminan dan setiap minggu anda akan berjumpa beliau sekiranya terdapat sebarang masalah. Jika anda beli ditempat lain belum pasti anda akan berjumpa penjualnya.

Oleh itu jangan lupa temujanji anda hari Sabtu akan datang bersama Saudara Suhaimi bagi mendapatkan Produk Jenama Ariff Kasturi no.1 di Malaysia.

No comments :