nuffnang1

.:)

Mar 20, 2016

Ebook Panduan Pasar Malam Dan Uptown

Ebook Panduan Berniaga Di Pasar Malam Dan Uptown
Meniti hari-hari mendatang, kita semakin tertekan dengan kehidupan seharian yang penuh mencabar dan penuh materialistik mendambakan kita terpaksa berusaha menambah wang saku dengan pelbagai kerja sambilan perlu dilakukan dan ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown sudah lama diterbitkan. Mungkin ramai yang belum perasan kewujudanya.


Apabila GST mula diperkenalkan kita tambah dibebani dengan kos kewangan yang kian mencengkam, bukanlah kita terlalu mengejar wang tapi harus diingat wang bukan segalanya tapi untuk membeli barang harus ada wang maka dengan itu ingin saya bantu anda dengan terbitnya ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown khas buat anda yang bermotivasi tinggi untuk menambah pendapatan.


Ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown bukan sekadar ebook yang dibuat hanya melepas batuk di tangga tetapi ianya dihasilkan oleh seorang peniaga pasar malam yang sudah berkecimpung dalam perniagaan pasar menjangkau hampir 18 tahun. Segala pengalaman dan panduan didalam ebook didatangkan khas dari apa yang telah pengarang lalui dan tempuhi selama 18 tahun.


Kandungan ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown ini cukup padat dengan segala macam ilmu yang belum pernah anda lalui dan tidak terfikir oleh anda. Sedikit pun tidak pengarang sembunyikan maklumat-maklumat penting untuk anda ikuti sebagai panduan bila anda memulakan perniagaan itu nanti. Anda tidak perlu gusar dan ragu-ragu terhadap ketulinan penulisan pengarang.
Penulis atau pengarang ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown  ini berasal dari Pulau Pinang dan nama gelaran di pasar malam Pulau Pinang dipanggil dengan nama "Aree", dan lebih sinonim dipanggil " Aree Bihunsup Ex Service", kerana beliau merupakan seorang pesara tentera .


Ebook panduan berniaga di pasar malam banyak memberi tip kepada anda yang secara totalnya langsung tidak tahu menahu tentang ilmu pasar malam dan uptown. Segalanya diceritakan dalam ebook tersebut:


1. Bagaimana untuk anda mendapatkan tapak di pasar malam.
2. Apakah produk untuk anda berniaga.
3. Bagaimana memperolehi lesen dari pihak berkuasa tempatan (PBT).
4. Cara memilih generator.
5. Tips pemasangan lampu .
6. Pengiraan modal.
7. Apakah kenderaan yang sesuai digunakan.
8. Cara membeli kaki meja 8ka x 8ka.
9. Berapakah gaji yang sepatutnya dibayar kepada pekerja anda.
10. Bagaimana mengurus dan mendapatkan bahan mentah dengan harga yang murah.
11. Bagaimana penggunaan bateri kereta menggantikan generator.
Dan pelbagai lagi perkara  yang didedahkan dalam ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown.
Anda juga boleh berhubung terus dengan pengarang ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown bagi mendapatkan khidmat nasihat secara terus melalui talian telefon yang diberikan mengikut laman web atau anda boleh menghantar sebarang pertanyaan melalui " whataps" dan " message", kerana Saudara Aree pasti akan melayan anda dengan penuh sopan dan berhemah...
Kepada yang berminat mendapatkan ebook panduan berniaga di pasar malam dan uptown sila ikuti link tertera disini>>http:/www.wangpasarmalam.com


Semasa zaman remaja seawal mula berniaga di pasar malam bersama pekerja yang cukup setia.


Kaki meja berukuran 6ka x 6ka


Bihunsup Special RM5.50


Inilah wajah Ebook Panduan Berniaga Di Pasar Malam


Banner yang diguna pakai dari dahulu hingga sekarang


Banner terbaharu dengan Logo Persatuan Bolasepak Pulau Pinang (FAP)


Ebook Resipi Sup Gear box akan diberi percuma pada anda dengan pembelian senaskah Ebook Panduan Berniaga Di Pasar Malam


Pekerja yang cukup setia dari dahulu hingga sekarang. Dan bagaimana kami kekalkan mereka terus berkerja dengan kami semuanya didedahkan dalam Ebook Panduan Berniaga Di Pasar Malam

No comments :