nuffnang1

.:)

Apr 11, 2016

Ingin Mencari Hosting Terbaik ..

                                  

Secara jujurnya ingin saya maklumkan kepada anda yang masih belum punya domain atau hosting dan berminat mempunyai website atau ingin mempunyai blog sendiri tanpa menggunakan blogspot.

Saya sarankan dan cadangkan kepada anda agar menyewa hosting dan domain daripada Sempoi Hosting yang telah saya gunakan sejak tahun 2008 lagi hinggalah sekarang ini. Ini bermakna sudah 8 tahun saya menggunakan Sempoi Hosting yang tidak pernah mengecewakan saya. Setiap perkara yang timbul akan diambil tidakan dengan segera.

.:)
Tuan punya Sempoi Hosting adalah saudara Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Shuth sahaja. Saya mengenali beliau sejak 2007 apabila bergiat aktif dalam dunia internet ini dan pagi tadi baru sahaja saya "renew" website saya wangpasarmalam.com.

Shuth juga adalah pemilik forum online iaitu Wangcyber yang cukup terkenal dari dulu hingga sekarang ini dengan keahlian mencecah ratusan ribu orang.

Kalau anda berminat dengan perkhidmatan web hosting mereka sila klik sahaja gambar diatas dan anda akan dibawa terus ke webmaster mereka untuk urusan Hosting....jangan risau saya bagi jaminan dan saya akan ganti wang anda jika Hosting mereka gagal...

Ciri-ciri Terbaik Hosting Kami
Control panel

Control panel

Kami menggunakan Cpanel, yang merupakan panel kawalan terbaik di dalam industri hosting
Script installer

Script installer

Memudahkan anda install pelbagai skrip seperti Wordpress dengan mudah dan pantas
Mesra Pelanggan

Mesra Pelanggan

Kami menyediakan khidmat pelanggan yang mesra dan pantas menerusi Email atau WhatsApp.
Selamat & Dipercayai

Selamat & Dipercayai

Tidak perlu risau website down! Server kami selamat dan mempunyai kadar uptime yang tinggi!
Backups Harian

Backups Harian

Kami membuat backup data secara harian untuk memastikan website dan data anda selamat.
Server Tempatan

Server Tempatan

Server kami beroperasi di Malaysia, ia pantas untuk diakses dan selamat dari gangguan kabel putus.
Pengaktifan Pantas

Pengaktifan Pantas

Akaun anda akan diaktifkan dengan segera sebaik sahaja bayaran di terima.
Sejak 2005

Sejak 2005

Kami telah beroperasi lebih dari 10 tahun, bukti kami sentiasa memberikan khidmat yang terbaik!.

No comments :