nuffnang1

.:)

Sep 19, 2008

Ramadan Ke Sembilan Belas

Salam.....Ramadan ke 19 telah pun tiba hari ini yang ternyata dengan begitu pantas sekali masa berlalu dan hanya tinggal lagi 11 hari sahaja lagi kita akan menyambut ramadan yang mulia....

Hari ni tak banyak saya nak ceritakan tentang perniagaan bazaar ramadan saya dan yang nyatanya bisnes berjalan seperti biasa .....saya sedikit risau kerana tadi saya telah ke bank dalam kul 8.50 malam untuk bank duit cam biasa kat Maybank tapi punya la hangat hati coz mesin deposit tu problem...bila duit dah masuk terus mesin tu appear out of service dan saya tak terima sebarang resit...saya dah call kat khidmat pelanggan Maybank..kata mereka duit tu tak hilang cuma akan masuk ke akaun lewat skit dalam masa 7 hari bekerja...bengang-bengang....

Jumpa lagi esok...salam

DAPATKAN EBOOK RAHSIA PERNIAGAAN PASAR MALAM DISINI

No comments :