nuffnang1

.:)

Sep 14, 2008

Ramadan Ke Empat Belas

Salam....Cuaca hari ni panas terik membuatkan setiap orang kalau boleh nak duduk kat rumah dan berlindung kat tempat tidur sampai waktu berbuka...he he he...adakah anda begitu? saya harap tak macam tu ler..nanti jadi makruh pulak.

Hari ini tak banyak yang ingin saya perkatakan hanya sekadar memaklumkan yang bisnes still macam biasa dan rasa sedikit sedih coz ada cubaan dari seorang yang cuba nak hack website wangpasarmalam....kenapa ler ada manusia yang tak bertanggungjawab dan suka sangat nak memusnahkan periuk nasi seseorang. Saya tak pernah pun ganggu sesiapa dan saya menjalankan perniagaan yang halal dan tak bermaksud nak musnahkan sesiapa....

Kepada yang bermaksud nak hack tu saya nak ingatkan kepada anda bahawa Allah tu maha kaya dan pembalasan akan anda terima....

Salam.....seedih.....

No comments :