nuffnang1

.:)

Aug 3, 2008

Perbezaan Perniagaan Pakaian Dan Makanan

Salam...ramai yang bertanya kepada saya jenis perniagaan yang terbaik antara makanan atau pakaian di Pasar Malam....!!!!

Mengikut pengalaman saya selama 14 tahun terlibat dalam Pasar malam..he he he sudah tentukah saya akan katakan perniagaan atau produk terbaik adalah makanan cause dalam ramai-ramai pengunjung yang datang tu , mereka ni 90% mencari bahan makanan tak kira la ikan , ayam, sayur, bawang atau makanan yang dah sedia ada cam bihunsup saya ler..he he he.

Kalau diikutkan dari segi produk pakaian...ianya adalah bermusim dan sambutan hangat akan diberikan pada musim dah dekat nak raya..especially pakaian Bundle, Kain Tudung dan juga pakaian lain tetapi kos kerugian memang cukup rendah sebab barang ni boleh tahan lama dan tetapi makanan mudah rosak dan kekadang esok dah rosak ..tapi perlu diingat keuntungan makanan adalah tinggi antara 50% ke 60%....jadi fikirlah sendiri mana yang terbaik untuk anda....

Jangan terlalu dengar cakap-cakap orang..apatah lagi mereka-mereka yang tak berminat berniaga atau buat offline bisnes maka diaorang ni akan mengatakan yang perniagaan Pasar Malam meletihkan, penatlah,,hujanlah dan macam macam alasan yang kita dengar..ada sesetengah kelompok tu hanya nak cari duit mudah dengan duduk depan komputer saja..tetapi hakikatnya mereka tak perolehi apa pun dan lebih banyak duit keluar dari duit masuk..fikir-fikirkan lah !!!!!!!!!

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM YANG MENDEDAHKAN TEKNIK,TIP DAN PANDUAN KHAS UNTUK ANDA

PREVIEW PERCUMA EBOOK PASAR DALAM VERSI BAHASA MALAYSIA SEPENUHNYA DISINI
Post a Comment