nuffnang1

.:)

Aug 17, 2008

Masalah Nak Dapatkan Kueh Talam

Salam....saya asyik cerita dan bagi nasihat pada orang agar steady dalam menjalankan perniagaan Bazaar Ramadan yang akan tiba tak lama lagi...tapi apa yang jadi pada saya sekarangnya he he he...kueh talam yang saya niagakan setiap bulan ramadan tak ada stok????..

Pening gak saya ..walaupun dah berpengalaman dalam soal-soal begini tapi bila tak dapat stok melilau gak...

Tapi tak der masalah..saya dah pun cari stok back-up dan keputusannya pada lusa atau dua ke tiga hari lagi...kalau gagal jugak kena la saya guna plan B..bisnes kena teruskan walaupun terpaksa tukar produk..idea-idea...

DAPATKAN EBOOK THE SILENT PASARMALAM BILLIONAIRE DAN PEROLEHI EBOOK PERCUMA " RAHSIA RESIPI SUP GEAR BOX BERNILAI RM69.99 PERCUMA..PERCUMA

2 comments :

payjoel said...

kuih talam takde jual le kuih lain plak...mcm kuih pinggan ke, kuih sudu ke keh keh

Aree Tone WoW said...

Maksud kueh talam ni...macam kat tempat anda mungkin di panggil pengat...kat dalam tu ada ubi, keladi, pisang dan macam-macam lagi..dengan satu talam saya boleh dapat RM10 keuntungan dan saya jual sebanyak 10 talam sehari dan di campur dengan kueh kueh lain lagi...