nuffnang1

.:)

Aug 27, 2008

Lega Rasanya

Salam...fuh hari ni saya rasa cukup lega dan seronok sekali pasal keadaan jalanraya kat sini dah kembali tenang dan petang tadi masa pergi meniaga pun keadaan dah kembali normal dan tak sesak lagi....

Dan saya nak ucapkan tahniah pada Dato Sri Anwar yang menang kat Permatang Pauh...kampung saya ler...dan bagi yang kalah tu jangan putus asa..cuba lagi tahun akan datang dan kepada para penyokong, jangan gaduh-gaduh ..adat pertandingan ada kalah dan menang....

Sabtu lepas DSAI ada buat lawatan kat Pasar Malam Taman Pauh dan gerai saya tak terkecuali dari lawatan beliau.....saya bukan nak cerita pasal politik tapi sekadar ucap tahniah jer...

Pengundian tapak Bazaar Ramadan saya baru-baru ni ..alhamdulillah saya berjaya dapat tapak dihadapan sekali dan saya yakin insyaallah tahun ni pasti meledak lagi Aree Bihun Sup Gear Box (EX-Service)...

DAPATKAN EBOOK RAHSIA RESIPI SUP GEAR BOX PERCUMA DISINI
Post a Comment