nuffnang1

.:)

Aug 27, 2008

Lega Rasanya

Salam...fuh hari ni saya rasa cukup lega dan seronok sekali pasal keadaan jalanraya kat sini dah kembali tenang dan petang tadi masa pergi meniaga pun keadaan dah kembali normal dan tak sesak lagi....

Dan saya nak ucapkan tahniah pada Dato Sri Anwar yang menang kat Permatang Pauh...kampung saya ler...dan bagi yang kalah tu jangan putus asa..cuba lagi tahun akan datang dan kepada para penyokong, jangan gaduh-gaduh ..adat pertandingan ada kalah dan menang....

Sabtu lepas DSAI ada buat lawatan kat Pasar Malam Taman Pauh dan gerai saya tak terkecuali dari lawatan beliau.....saya bukan nak cerita pasal politik tapi sekadar ucap tahniah jer...

Pengundian tapak Bazaar Ramadan saya baru-baru ni ..alhamdulillah saya berjaya dapat tapak dihadapan sekali dan saya yakin insyaallah tahun ni pasti meledak lagi Aree Bihun Sup Gear Box (EX-Service)...

DAPATKAN EBOOK RAHSIA RESIPI SUP GEAR BOX PERCUMA DISINI

4 comments :

Peter said...

Kenapa bro kat forum ganas ?? politik pergh , anwar gak kena sasaran :D . ??

Tak per, DSAI pun orang melayu juga, esok kalau tak kena , tak buat kerja "Kita tukar lagi!" .

Aree Tone WoW said...

Hai.. Bro Peter...Sebenarnya saya bukan ganas semasa berforum..tetapi itu adalah strategi pemasaran dalam penjualan ebook saya..

Dengan provokasi yang havoc...maka akan berbondon-bondon lah orang akan masuk view dan secara tak langsung mereka akan klik pada signature tu ..dan pasti akan ada pembeli ebook saya...

Kalau ada apa-apa bro terasa hati..saya mohon maaf...

Bro tak minat ker berniaga kat Pasar Malam.....

Peter said...

:lol: tu ker rahsia nya :p,

kenapa bro tak balas pm saya , saya adn*n lah!

sorry ekk (kat forum tak bley sama kat offline) . Beza tau .

Aree Tone WoW said...

Yer ker...alamak sori aaa..sebenarnya saya dah lama tak masuk forum dah...saya cuma masuk kat CG ajer..la ni sebab kat situ viewer cukup ramai dan changes untuk dapat buyer cukup tinggi..sori ler...