nuffnang1

.:)

Aug 19, 2008

Pengundian Tapak Bazaar Ramadan


Salam....tarikh 24/8/08 ni merupakan hari pengundian tapak Bazaar Ramadan di Bandar Perda, Bukit Mertajam....pastinya akan kecoh cam biasa...mula rasa tak puas hati akan timbul pada sesetengah peniaga.

Ada yang kata tak adil la dan macam-macam lagi dan aku pulak macam biasa ler..serahkan pada takdir . Mintak-mintak tahun ni tuah menyebelahi aku dan dapat tapak didepan sekali macam tahun-tahun lepas.

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM DAN EBOOK RAHSIA SUP GEAR BOX ANDA SEKARANG DISINI

4 comments :

pinggu said...

saya kat Bdr Utama Batang Kali ni dah undi tapak dah pd selasa 20/8...ni 1st time saya buat niaga bazaar ramadhan....moga ia akan jadi permulaan bagi saya melangkah ke pasar malam lepas ramadhan ni....saya nak capai kejayaan spt apa yg saudara perolehi skang.....

Aree Tone WoW said...

Salam...bro pinggu..tahniah, semoga anda berjaya meledakkan Bazaar Ramadan anda...

Ooo dah undi yer..bagus , saya ni masih lagi berdebar...tapi insyaallah ..mudah-mudahan tuah cam biasa...saya doakan bro berjaya dengan Bazaar Ramadan dan Pasar Malam...tq

payjoel said...

rasernyer mcm saye ni susah le nak meniage kat bazaar ramadan, keje balik pon dah pukol 6.30pm..sedih plak rasernyer...syok tgk org dok meniaga bulan puase...lepas puase ni kena usya tapak pasar malam plak...

Aree Tone WoW said...

Salam...jangan susah hati...saya dulu macam anda jugak...masa permulaan..berlari ke sana-keesini.. lama -lama Allah akan permudahkan urusan kita..insyaallah