nuffnang1

.:)

Aug 25, 2008

Jalan Sesak


Salam....minggu lepas jalan raya normal cam biasa tapi masuk minggu ni punya la sesak macam ulat kereta kat jalan raya..ni semua bukan apa...demam pilihan raya ler tu...Kampung aku ni dah jadi terkenal dalam sekelip mata gara-gara pertembungan hebat antara Dato' Sri Anwar Ibrahim VS Dato' Arif Shah.

Aku tak ambil kisah sangat dengan politik ni..tapi yang aku naik semak kepala otak ni pasal kesesakan jalanraya..susah aku nak bergerak pergi berniaga..biasa sampai tempat berniaga dalam setengah jam tapi hari ni samapai lebih 2 jam, kan aku dah rugi satu jam.

Dah ler malam ni hujan kat Mengkuang dan rekod jualan aku malam ni sedikit merosot dan hanya balik modal ajer....bila balik pulak jalan Q.... punya ler baran..he hehe tapi kena tempuh jugak la sampai habis pilihan raya ni...

DAPATKAN EBOOK RAHSIA SUP GEAR BOX PULAU PINANG ANDA DISINI
Post a Comment