nuffnang1

.:)

Aug 6, 2008

Berita Gembira Buat Kakitangan Kerajaan

Salam....berita gembira buat seluruh kakitangan kerajaan yang masih berkerja atau lebih tepat yang masih makan gaji dengan kerajaan ( Gomen ).

Inilah peluang anda menambahkan pendapatan halal bagi keluarga anda..dan jika dulu anda merungut kerajaan mengekang perjalanan hidup anda. Tetapi kini Perdana Menteri sendiri telah melafazkan yang kakitangan kerajaan boleh buat kerja "part time" dengan menjalankan perniagaan tak kira apa perniagaan dan lesen akan di berikan tanpa persoalan yang koprupsi. Perkara ini telah di nyatakan sendiri oleh PM pagi tadi semasa perasmian ladang nenas di Pahang yang liputan dibuat oleh TV 1.

Saya juga suatu ketika dulu adalah seorang kakitangan kerajaan yang tugas saya adalah lebih sibuk dari anda dan sentiasa "out station" tetapi saya masih lagi boleh berniaga...tentu anda tertanya-tanya bagaimana saya membahagikan masa antara kerjaya dan perniagaan Pasar Malam..Itulah rahsia dalaman saya yang orang tidak tahu dan bagaimana saya berjaya membina kerjaya Pasar Malam sambil berkerja dan kini dah masuk 14 tahun saya berniaga di Pasar Malam...dan ini jugalah pertama kalinya saya dedahkan yang saya adalah kakitangan kerajaan suatu ketika dahulu dan bagaimana saya seimbangkan perniagaan ini tanpa mengganggu tugas harian dan tanpa perlu menyebabkan bos saya marah..petua dan tip yang saya gunakan cukup hebat dan pengorbanan saya amat berbaloi kini..sehingga saya pernah di gelar "Orang Kaya Baru" di tempat kerja saya dan bos-bos saya sendiri "Salute serta respek " pada saya kerana kenderaan yang saya gunakan , mereka sendiri pun tak mampu membelinya pada ketika itu.

Justeru itu saya seru kepada anda semua agar jangan lengahkan masa dan melepak tak tentu hala...gunakan kesempatan ini untuk menjalankan aktiviti perniagaan PASAR MALAM anda sebelum kawan-kawan yang lain lebih maju dari anda dan saya akan bantu anda menyusun jadual harian anda seperti yang saya lakukan dahulu....untuk maklumat para pembaca sekalian Ebook The Silent Pasar Malam Billionaire akan dinaikkan dari RM39.99 kepada RM49.99 dalam masa terdekat ini..jadi saya sarankan ..rebut peluang ini sebelum harga dinaikkan..jika pembelian di buat sekarang anda juga akan menerima ebook percuma berharga RM69.99 Resipi Sup Gear Box yang penuh dengan panduan dan tip perniagaan Bazaar Ramadan...

DAPATKAN SEKARANG EBOOK YANG BERHARGA RM39.99 ( THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE)

No comments :