nuffnang1

.:)

Aug 13, 2008

Berapa Harga Sewa Sebulan Bazaar Ramadan

Salam....untuk anda menyewa tapak bagi sebulan untuk anda berniaga di Bazaar Ramadan bergantung kepada jenis tapak dan kemudahan yang disediakan oleh pihak penganjur.

Ada diantara RM60 dan ada juga sehingga RM750....tentu anda terkejut bukan????

Ha ha jangan terkejut..jika kadar sewa yang tinggi sudah pastinya kemudahan yang disediakan cukup selesa seperti sebuah khemah besar dan anda tidak perlu lagi membawa payung setiap hari..sebagai contohnya saya sendiri untuk tahun ini menyewa tapak yang berharga RM300 untuk satu tapak berukuran 10 X 10 dan saya ambil 4 tapak dengan 2 buah khemah..jadinya semua sekali RM1200 ditambah dengan RM15 cukai dari pihak berkuasa tempatan...jika anda anda menjalankan perniagaan kecil-kecilan saya sarankan anda dapatkan tapak yang paling murah...

Tetapi anda jangan risau kerana saya telah menyediakan anda panduan untuk berniaga di Bazaar Ramadan dan saya akan ajar pada anda dari mendapatkan tapak sehingga anda memulakan perniagaan di Bazaar Ramadan anda pada 1 Ramadan nanti....

Dapatkan ebook percuma "RAHSIA RESIPI SUP GEAR BOX UNTUK RAMADAN ANDA DISINI"

2 comments :

payjoel said...

kat tempat saya ni boleh dpt tapak...tapi keje punya pasal tgk je le

Aree Tone WoW said...

Tahun depan cuba bro rancangkan skit dan cuba ambil cuti dulu..