nuffnang1

.:)

Sep 17, 2011

Tak Keruan

Salam dan selamat sejahtera...hari ni saya tak akan ceta pasal biz pasar malam tetapi nak kongsi ceta pasal laptop semalam...

Jadi gelabah bewak la gak malam tadi, bila on jer laptop x leh buka adusss..tunggu smpai 1 jam punya loading tapi failed gak. Kemudian saya off laptop dan on semula..then yang kuar hanyalah " Cannot Open Your Computer "...lebih kurang cam tu la...kemudian saya teringat la ..semasa mula-mula baru beli Laptop Axer ni 4 tahun yang lalu..dealer tu ada bgitau keistimewaan Ltop ni dia bley "fix" sendiri.. kemudian saya pun cuba la..tawakkal la...

Setengah jam kemudian keputusan yang di perolehi adalah....hehhehe..tunguuu esokkkk naaaaa...saya bagitaw...jumpa ag..byeeee

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DENGAN TAWARAN YANG HEBAT

No comments :