nuffnang1

.:)

Sep 14, 2011

New SamSung Galaxy TAB 7 In ( WIFI+3G )




Salam dan selamat sejahtera, semoga anda sihat walafiat dan beroleh keuntungan yang Allah berikan .

Saya rasa amat bersyukur sangat-sangat ke atas Allah, impian saya untuk memiliki Samsung Galaxy TAB akhirnya berjaya jugak. Dah lama sangat dok idamkan benda ni, boleh di katakan setiap kali lalu kat Shopping Mall mesti singgah dan tngok-tengok..tapi sekadar USHARRRRRR je la tak berani pi dekat sangat pasal wang nye tak cukup agi mase tu.. hehehhee..


Namun atas berkat sabar dan usaha serta menabung sedikit-sedikit akhirnya saya berjaya jugak milikinya. Dulu asyikkk guna Laptop 14", kemudian beli plak Note book 10" hehehhe, besar sangat ler....la ni dah guna 7" plak...lagi mudah dan senang, bley letak dalam pourch jerk...hehheheh

Kalau anda jugak bercita-cita cam saya , usaha dan menabung secara perlahan-lahan insyallah mesti boleh punya...

DAPATKAN EBOOOK PASAR MALAM ANDA DI SINI DENGAN SEGERA PASTI BERJAYA
Post a Comment