nuffnang1

.:)

Sep 12, 2011

Google Jutaan Terima Kasih

Google Ribuan Terima Kasih .....


Saya ingin merakam setinggi-tingi penghargaan kepada Google dan khsa buat Google Adword di atas pemberian Kupon RM200 yang baru saya terima semalam.

Dan memangnya tak di sangkakan 2 bulan yang lepas saya ada terbaca di Akhbar tempatan bahawa Google telah memasuki pasaran Malaysia dan telah membuka cawangan di Malaysia.

Semasa pelancaran pembukaan cawangan Google di Malaysia mereka telah menyatakan buat permulaan ini Google akan melancarkan satu paket rangsangan bagi peniaga dalam IKS ( Industri Kecil Sederhana ) bagi merancakkan lagi perniagaan ini dalam industri online.

Dan memang tak di jangkakan saya juga termasuk dalam senarai itu...terkejut pun ada...macam tak percaya pun ada..mmmmm , inilah yang di katakan satu keajaiban, dan saya percaya ramai lagi di kalangan kita di luar sana yang menerima kupon sedemikian rupa...

Dan akhir sekali saya ingin merakamkan Jutaan Terima Kasih yang tidak terhingga kepada Syarikat Google...terima kasih sekali lagi..Tahniah Google..

Dapatkan ebook Pasar Malam Anda di sini Segera

No comments :