nuffnang1

.:)

Jan 28, 2016

Kenapa Tidak Yakin Pada Diri Anda??

Soalan favourite yang sering orang ramai tanya saya ketika online(atau jumpa tepi jalan!) adalah…

Masalah utama saya adalah tidak mempunyai keyakinan diri…


Memang itulah soalan yang PALING RAMAI tanya. Kadang-kadang sampai 4 ke 5 orang call saya selepas membaca ebook The Silent Pasar Malam Billionaires kerana kurangnya keyakinan diri dan saya akan kongsikan di sini) 

Tak yakin dengan diri sendiri, low self esteem, tidak percayakan diri sendiri dan sebagainya. Semuanya lebih kurang sama sahaja.


Hari ini saya nak tanya pendapat anda pula. Mengapa kita tidak punyai keyakinan diri berbanding dengan orang lain yang berjaya?Apa yang buat kita tak yakin dengan diri sendiri? Sekiranya anda dulu tak yakin dengan diri sendiri, kini dah yakin dengan diri sendiri… apa kata anda kongsikan pengalaman. Apa yang anda lakukan untuk membina keyakinan diri anda?

Mari bincang-bincang  

EBOOK PASAR MALAM ANDA UNTUK KEYAKINAN MUTLAK DISINI

No comments :