nuffnang1

.:)

Jan 28, 2016

Ebook Pasar Malam Khas Buat Anda Semua - Pendedahan khas 1998 <> 2016

 

Home | Hubungi Kami | Program Affiliate

 

Menjadi jutawan bukan satu perkara yang mustahil! Sebenarnya, setiap manusia mempunyai peluang yang sama! Tidak mustahil! satu hari nanti anda juga mampu menjadi seorang jutawan bahkan BILLIONAIRE! Namun, apa yang penting adalah minat yang berterusan dan disusuli dengan usaha yang betul.  Di sini, kami ingin berkongsi pengalaman dengan anda, bukan menjadi seorang jutawan malah:-

  

"Bagaimana Anda Juga Boleh Menjadi Seorang Billionaire Dengan Hanya Mengusahakan Perniagaan Pasar Malam!"

 

 

"Menjadi seorang Billionaire susah untuk dicapai? Benarkah kenyataan ini?" Jawapannya adalahTIDAK BENAR! Penyebab sesuatu perkara itu sukar, susah, atau gagal untuk dicapai adalah berpunca dari Cara Yang Kurang atau Tidak Berkesan!

 

Begitu juga halnya dengan formula kekayaan. Kekayaan lebih mudah dan lebih cepat dicapai sekiranya cara yang anda gunakan itu betul, selamat dan berkesan. Sebaliknya, jika anda menggunakan cara yang kurang tepat, barangkali potensi anda untuk sampai ke destinasi 'kekayaan' akan mengambil masa yang terlalu panjang ataupun terkubur buat selama-lamanya.

 Ini adalah bukti income atau pendapatan saya dari perniagaan pasar malam yang dijalankan oleh saya.

 

 

Oleh itu, untuk anda atau mereka yang berminat serta bercita-cita untuk menjadi seorang pengusaha atau peniaga pasar malam yang berjaya. Buat julung kalinya, kami bongkarkan rahsia kejayaan dan pengalaman kami istimewa untuk anda menerusi sebuah ebook kami yang pertama berjudul - The Silent Pasar Malam Billionaire. 

Menerusi ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" anda akan mempelajari:

Perkara-perkara penting yang perlu anda lakukan sebelum anda memulakan perniagaan pasar malam.

Bagaimana memulakan perniagaan pasar malam yang menguntungkan dan pada masa yang sama anda dapat menjimatkan wang beribu-ribu ringgit.

Tips-tips mudah bagaimana mengatasi risiko kerugian.

Cara-cara mudah mendapatkan ramai bakal pelanggan.

Cara-cara mengekalkan kesetiaan pelanggan terhadap produk atau perkhidmatan anda.

Panduan mudah mengatasi kehebatan pesaing anda.

Bagaimana anda akan menjadi seorang tauke dalam tempoh setahun mengusahakan perniagaan pasar malam.

Anda hanya duduk dirumah dan datang pada sebelah malam hari sahaja untuk mengaut keuntungan secara berterusan. Akaun bank anda terus MELEDAK dengan Wang!!!

Cara-cara menetapkan harga produk dan perkhidmatan yang anda tawarkan.

Cara-cara mendapatkan bekalan pada harga yang jauh lebih murah.

Anda akan didedahkan rahsia dan pengalaman penulis dalam membina keuntungan ribuan ringgit (melebihi RM1,000.00) setiap hari dengan hanya mengusahakan perniagaan pasar malam.

Dan banyak lagi...

 

Apakah perbezaan ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" berbanding buku-buku perniagaan pasar malam yang sedia ada di pasaran?

      Ebook ini bukan sahaja mudah dibaca. Malah kandungannya lengkap untuk dijadikan panduan kepada sesiapa sahaja walaupun anda tidak mempunyai pengetahuan berkenaan dengan perniagaan ini. Ebook ini juga disertakan dengan gambar-gambar berwarna bagi menjelaskan sesuatu situasi. Tambahan lagi, segala maklumat yang ditulis di dalam ebook ini bukan sekadar teori semata-mata, malah ia ditulis berdasarkan pengalaman peribadi penulis selama 15 tahun dalam mengusahakan perniagaan pasar malam. Segala maklumat yang terkandung di dalam ebook ini sudah tentunya mampu memberi kelebihan dan kekuatan kepada anda berbanding pesaing-pesaing anda.

Siapakah yang harus memiliki dan membaca ebook ini?

Mahasiswa atau mahasiswi yang masih menganggur atau sedang menunggu peluang pekerjaan.

Individu yang ingin mencari pendapatan tambahan atau sampingan samada secara sambilan atau sepenuh masa.

Individu yang ingin mendapatkan sumber kewangan teguh bagi melangsaikan beban hutang.

Kakitangan kerajaan mahupun swasta yang ingin menambah sumber pendapatan sedia ada.

Pensyarah yang memerlukan maklumat untuk kajian atau bahan kuliah.

Warga pesara yang ingin mengisi masa terluang bagi menambah rezeki atau pendapatan keluarga kerana pengarang juga seorang pesara tentera.

Sesiapa sahaja yang berminat untuk mencari sumber pendapatan tambahan.

Mereka yang bercita-cita menjadi 'Billionaire' dengan mengusahakan perniagaan pasar malam.

 

Ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" menjanjikan kepuasan dan kepadatan maklumat, rahsia, tips dan panduan yang boleh membantu anda membina perniagaan pasar malam/uptown/bazaar ramadan yang menguntungkan. Ebook yang cukup istimewa ini dijual pada harga RM197.00 senaskah. Namun, jika anda membelinya pada hari ini, kami memberikan harga yang cukup istimewa sehingga RM197.00RM69.99 sahaja.

 

Jangan lepaskan peluang ini! Dapatkan ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" sekarang juga pada harga yang cukup istimewa!

 

"The Silent Pasar Malam Billionaire"

(Ebook ini 100% dalam versi Bahasa Melayu)

 

RM197.00 RM69.99 senaskah! Dapatkan ebook hebat ini sekarang juga! Sebelum kami menjualnya pada harga asal RM197.

Tawaran istimewa ini adalah terhad kepada 43 pembeli yang terawal sahaja! Kini hanya tinggal 2011 orang sahaja lagi berpeluang memiliki ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" pada hargaRM69.99 senaskah! Jangan bimbang! Kualiti Kandungan Ebook ini Dijamin 100%!

Bukan itu sahaja! Setiap pembelian yang dibuat pada hari ini, anda akan diberi Hadiah Misteri yang bernilai RM638.77!  

 

Dan anda juga layak menerima bonus tambahan sebuah ebook berjudul "Rahsia Resepi Sup Gear Box" bernilai RM99.99 secara percuma! Jangan lepaskan peluang ini!

 

Untuk membuat pembelian, anda boleh menggunakan mana-mana satu kaedah pembayaran yang dinyatakan. Kami akan membuat penghantaran ebook "The Silent Pasar Malam Billionaire" dengan serta-merta kepada anda sebaik sahaja kami menerima bayaran daripada anda! Sebarang masalah, hubungi terus kami ditalian 013-4704110. Untuk membuat bayaran, sila gunakan mana-mana satu kaedah pembayaran berikut:

1: Bayaran Melalui Kredit Kad Kami menerima bayaran melalui kad kredit. Klik butang 'Buy Now' di bawah untuk membuat pembayaran melalui kad kredit.  

RM69.99 (USD22.37)

   2: Bayaran Secara Bank Online @ Offline  DepositRM69.99 Nama PenerimaZulkarnai Harun Ar Rashid Nama BankMaybank No. Akaun101066693503  3: Bayaran Melalui Cek DepositRM69.99 Nama PenerimaZulkarnai Harun Ar Rashid Alamat PenerimaNo 21,Lorong Penaga 12, Taman Penaga, 13100 Penaga, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang. Telefon Bimbit013-4704110  4: Bayaran Melalui Wang Pos/Kiriman Wang DepositRM69.99 Nama PenerimaZulkarnai Harun Ar Rashid Alamat PenerimaNo 21,Lorong Penaga 12, Taman Penaga, 13100 Penaga, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang. Telefon Bimbit013-4704110  

Sila Isikan Borang Pengesahan selepas membuat pembayaran.Klik disini

Anda masih ragu-ragu? Dapatkan Preview Percuma Ebook: "The Silent Pasar Malam Billionaire sekarang!" >> Klik Di sini <<

 

PANDUAN KHAS UNTUK ANDA BERJAYA DI PASAR MALAM ....KLIK UNTUK EBOOK ANDA

No comments :