nuffnang1

.:)

Dec 12, 2012

Pasar Malam Taman Janggus Alma - Testimoni

Salam dan selamat sejahtera buat anda semua, mungkin agak lewat saya posting cerita baru tapi teruja sangat hari ni. Selasa merupakan tempat yang paling seronok saya berniaga kerana pengunjung yang agak ramai dan perniagaan di sini memang cukup hebat ...tapi itu pun kalau hari tak hujan la.....

Ramai di kalangan sahabat seangkatan pun menyuarakan pendapat yang sama dengan saya , di samping pihak penganjur yang cukup baik dan "friendly" . Mereka melayan kami peniaga pasar malam cukup baik sekali dan setiap masalah pasti akan diselesaikan dengan berhemah dan penuh kemesraan.

Di bawah adalah beberapa Testimoni dari kawan-kawan yang seangkatan dengan saya berniaga di Pasar Malam Taman Janggus, Alma, Bukit Mertajam.

Abang Sopi Peniaga Laksa Buyung jenama Pak Ngah " Saya dah berniaga hampir 15 tahun dan saya rasa perniagaan di Pasar Malam Taman Janggus sekarang ini agak memberangsangkan bilamana banyak perumahan yang baru diduduki orang ramai ".




Abg Ard peniaga Keropok Lekor dan Keropok Kering " Saya dah kenal dengan Aree dah agak lama dan saya sering berniaga di kawasan yang sama dengan beliau, buat masa ini saya rasa Pasar Malam Taman Sri Janggus merupakan pasar malam yang menguntungkan.



Jojos , peniaga kueh popia dan pelbagai kueh-mueh, " Taman Sri Janggus ni saya dah mula berniaga dalam 4 tahun dari mula di buka lagi, sebelum masuk Taman Janggus saya berniaga di kawasan lain, saya rasa pasar malam Taman Janggus yang terbaik dibandingkan kawasan lain.



Sobri, peniaga bebola ikan dan Nugget, " Pasar Malam Taman Sri Janggus selalu membuatkan tak cukup kakitangan kerana pelanggan yang cukup ramai, stok sentiasa tak mencukupi untuk dijual dan adakalanya saya terpaksa berulang-alik mencari bebola sebagai tambahan memenuhi permintaan pelanggan.



Saudara Asri dan Saudara Azmi, " Kami berdua sering datang ke sini menikmati bihunsup Aree kerana bagi kami , bihunsup ni adalah yang paling sedap pernah kami makan di Seberang Perai ini disamping saudara Aree sendiri merupakan seorang yang peramah dan mudah tersenyum serta service ( perkhidmatan) yang beliau berikan cukup cepat.





No comments :