nuffnang1

.:)

Oct 20, 2012

Final Piala Malaysia 2012 ( ATM VS KELANTAN )

Salam dan selamat sejahtera, hari ini kita rehatkan minda dan tumpukan sepenuh perhatian pada final piala Malaysia yang terasa agak luar biasa di sebabkan layaknya ATM ke Final.



Amat menerujakan kerana setelah menunggu hampir 46 tahun maka sekali lagi ATM layak ke final bagi merebut peluang keemasan merangkul kejuaraan yang amat berprestij dalam sejarah Bolasepak Malaysia. Gempur Wira, Gempur Wira go go go go ATM dan maka sesungguhnya saya menjangkakan ATM akan menang dengan 2-0 membenam kelantan di Stadium SAhah Alam dengan di saksikan ribuan peminat Kelantan dan Penyokong fanatik ATM.




Perlawanan pada malam ini pastinya dan sesungguhnya teramat menerujakan kerana satu-satunya pasukan bukan negeri telah layak ke perlawanan akhir dan ramai yang ingin menyaksikan ATM menang sebagai juara berganda sekaligus menamatkan kemarau selama 46 tahun untuk menebus maruah yang amat di perlukan oleh pasukan ATM dan seluruh warga ATM.

Sudah pastinya petang ini saya akan membawa LED 14 in  ke Pasar Malam bagi meraikan perlawanan ini dan memenuhi impian peminat bola sepak yang datang ke pasar malam  ...menjamu selera dengan Bihunsup sambil menyaksikan kehebatan pertarungan antara ATM dan kelantan yang di jangka akan bermula jam 8.45 malam ini.
Datanglah beramai-ramai ke pasar malam Taman Pauh , berhadapan Politeknik Seberang Perai, anda pasti tidak akan rugi kerana segala kemudahan telah saya sediakan, dan jika anda memakai Jersey pasukan masing-masing, saya akan memberi First Drink percuma , minta apa sahaja pasti percuma....

KEPUTUSAN PERLAWANAN ( MACAM AHLI NUJUM )

    ATM  2                 ------   KELANTAN    0


DAPATKAN EBOOK PANDUAN MELEDAKKAN PERNIAGAAN PASAR MALAM ANDA DI SINI SEGERA

No comments :