nuffnang1

.:)

Oct 21, 2012

ATM tewas dengan penuh Bermaruah ( Piala Malaysia 2012 )

Salam dan selamat sejahtera . Walaupun prediction saya meleset semalam namun kekalahan ATM di lihat penuh bermaruah disebabkan mampu memberi saingan sengit kepada Red Warrior yang rata-rata di barisi pemain muda yang punyai banyak kelebihan dari segi stamina.
Selama 120 minit perlawanan berlangsung dari segi pengamatan saya, ATM amat kental dan bermain dengan penuh konsisten berbanding dengan Kelantan yang jarang melakukan serangan, namun mereka berjaya menghasilkan gol pada masa tambahan 15 minit pertama.
Dari segi pemain tidak nampak cacat celanya , apa yang saya nampak hanya penjaga gawang gol ATM sedikit alpha dan cemas . Jaringan Kelantan gagal di selamatkan walaupun tendangan yang di lakukan agak lemah. Inilah yang di katakan bola sepak, siapa sahaja boleh menang dan tahniah saya ucapkan kepada The Red Warrior. Namun terlebih tahniah lagi kepada ATM yang bermain lebih hebat cuma tuah tidak menyebelahi mereka. Jangan berputus asa dan cuba lagi tahun depan. Kepada pengurusan ATM saya menyarankan agar di kekalkan pemain yang sedia ada daan kekalkan Ketua Jurulatih yang cukup hebat itu . Palaburan yang di lakukan amat berbaloi oleh ATM walaupun tewas pada final Piala Malaysia, namun target sebenar telah pun di capai jadi itu sudah cukup terbaik yang belum pernah ada satu pasukan berjaya melakukannya selain ATM.
Jumlah penonton yang membanjiri stadium Shah Alam juga meningkat naik jika di bandingkan dengan final yang lalu. Ini sudah pastinya di sebabkan oleh kemasukan ATM selaku finalis dan membuatkan semua orang teruja serta promosi hebat yang di jalankan oleh pihak penganjur berjaya menjadikan final Piala Malaysia 2012 sesuatu yang amat membanggakan dalam sejarah bolasepak tanahair Malaysia. ATM merupakan pasukan yang berjaya melonjak naik dengan mendadak serta mampu mempengaruhi keterujaan Bola Sepak Malaysia justeru itu saya menyeru agar Pihak pengurusan ATM teruskan usaha melonjakan Bolasepak ATM agar menjadi sanjungan semua lapisan masyarakat Malaysia. Bagi saya ATM tidak tewas, tidak kalah, tidak gagal. ATM menang dan berjaya sebenarnya dilihat dari mutu persembahan yang mantap sejak awal lagi di mana 46 tahun yang di nantikan amat lama dan semoga sejarah semalam akan terus mendorong dan meningkatkan lagi mutu persembahan ATM dan saya doakan agar ATM akan berjaya pada Piala Malaysia 2013 nanti, Syabas buat kesemua pemain ATM, pihak pengurusan dan mana-mana anggota yang terlibat dalam menjayakan mutu bolasepak ATM di persada PialA Malaysia.... SYABASSSSSSSSSSS ATM, GEMPUR WIRA, GEMPUR WIRA, GO GO GO ATM. DAPATKAN EBOOK PANDUAN PERNIAGAAN PASAR MALAM DENGAN SEGERA DI SINI

No comments :