nuffnang1

.:)

Nov 10, 2018

TAK TAHU NAK MULA NIAGA SIMKAD TONE WOW. JOM SAYA AJARKAN

Tak pandai saya ajarkan bagaimana nak mula niaga Simkad Tone WoW RM10

Bagaimana nak memulakan bisnes part-time TONE WOW PLUS?
.
LANGKAH 1
=========
Dapatkan pakej dealer siap2, 11 pcs simkad TONE WOW PLUS bernilai RM100 daripada saya, pos laju.. saya belanja
.
.
LANGKAH 2
=========
Saya daftarkan anda sebagai pengguna/pengedar Tone WOW Plus dulu satu simkad. Anda boleh KEKALKAN NO LAMA kesayangan anda, atau anda boleh bermula dengan nombor baru..
.
.
LANGKAH 3
=========
Kongsikan dengan Famili2/KENALAN2 anda kelebihan simkada Tone WOW Plus.
UPGRADEkan simkad mereka, bersama anda ke Tone WOW Plus.
.
.
LANGKAH 4
=========
Nikmati komisyen topup pasif 7% daripada nilai topup kenalan anda. Bila & kat mana sahaja merekatopup setiap bulan, 7% komisyen topup adalah milik anda.
.
Contoh:
Familii/Kenalan anda topup RM100 sebulan, komisyen anda RM7. (komisyen topup dibayar terus ke akaun bank anda, setiap 25h setiap bulan, sampai bila2, selagi simkad aktif ditopup).

Komisyen anda boleh mencapai sehingga 33%, atas nilai topup satu orang pengguna simkad anda. Amacam???
.
.
ACU TRY CUBA TEST DULU..

Terus ke wassap saya..
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Ex Medic Sarjan
Pengedar Simkad Tone WoW Pulau Mutiara
.
#weserveyoubetter #tonewow #toneplus

No comments :