nuffnang1

.:)

Nov 17, 2018

15 Tahun Niaga Kat Pasar Malam Tapi Tak Pernah Senang, Kenapa???

Aku tengok kawan aku tu, niaga kat Pasar Malam Sama Macam Aku Tapi Hidup Dia Senang Lenang...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ya benar rezeki itu milik Allah dan rezeki seseorang itu tidak sama. Rezeki juga bukan dari segi wang ringgit.

Sihat tubuh badan juga rezeki, penglihatan yang baik juga rezeki, kejayaan anak-anak juga rezeki tapi jom kita bicarakan dari luar kotak pemikiran.

Kita tengok kawan kita berniaga sama juga macam kita, kena hujan setiap hari dan barang jualan juga setiap hari tak pernah habis. Nak tutup gerai sedekah pada orang sama macam kita lakukan tapi hidup dia tetap senang lenang.

Apakah rahsianya?

Rahsia mudah yang saya nak dedahkan adalah dia sedar dan dia tidak ego, perniagaan yang dulu menguntungkan tidak selamanya bakal untung dan dia cari perniagaan alternatif yang bermodalkan RM10 dan tanpa 1 sen pun kerugian.

Anda berduit tapi kenapa anda tidak berduit. Sebenarnya duit anda terpaksa topup modal niaga setiap hari. Jika sehari anda rugi RM200, seminggu hujan malam hari anda dah rugi RM1000. Tak Kira lagi minggu depan tak tahu lagi macam mana.

So terimalah hakikat dan kenyataan, jangan terus ego dan selamanya ego kerana yang menanggung derita diri sendiri bukan saya atau orang lain. Tepuk dada tanya selera kenapa ada yang dah gulung tikar di pasar malam.

Perniagaaan yang saya dan rakan-rakan pasar malam ceburi kini adalah perniagaan simkad Tone WoW RM10. Modal hanya RM10 tapi keuntungan mau banjir akaun bank. Tak kaya pun senang la juga dari dok rugi manjang.

Tidak susah mencuba, jadi pengguna biasa dahulu kemudian slow slow la belajar, mana ada orang terus jadi pandai lepas baru lahir. Kena pergi sekolah dulu kan!

Justeru itu daftar dahulu, sudah banyak kali saya pos kelebihan dan keuntungan sebagai pengguna biasa dan usahawan simkad Tone WoW RM10. Guna line DiGi 4G+ bukan 4G LTE. Setiap kali topup dapat data free, voice call free, Boleh redeem barang dapur 99 SpeedMart dgn WoWPay.

Dan paling hebat serta menarik adalah jika anda perkenalkan kepada orang ramai setiap kali mereka topup dimana sahaja anda akan dibayar tunai keakaun bank pada setiap 25hb berikutnya.

Suka saya ingatkan SimKad Tone WoW bukan MLM atau Skim Cepat Kaya nak duduk saja dapat duit. Tapi dengan sedikit usaha anda akan alami kejutan pendapatan setiap bulan..

Hanya RM10 ja kawan.

Jom saya bantu
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid (Aree)
Ex Medic Sarjan
Veteran Tentera Berpencen
KaizenMutiara
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :