nuffnang1

.:)

Nov 29, 2018

SELAGI KITA BERTAGAK-TAGAK DAN BANYAK PIKIR DENGAN SIMKAD TONE WOW MAKA SELAMANYA KITA AKAN MENYESAL

Perlu ker pandangan orang, perlu ker kita pikirkan apa orang cakap. Jika anda begitu maka anda selamanya dalam kerugian..

Nak berniaga tapi dok masih terkesan "kata kata" orang lain. Nak meniaga tapi masih rasa segan segan silu malu malu. Nak meniaga tapi masih takut takut nak bermula niaga. Nak meniaga tapi nak post pun takut orang sepupu sepapat nampak gelak gelak.
.
Kata nak mulakan kehidupan baru, bantu keluarga suami isteri dan anak anak. Kata nak kehidupan yang lebih baik, selesa dan terjamin untuk hadapan. Andai semua di atas tersebut masih membuatkan korang tak bergerak bergerak. Lupakan sahaja.
.
Tetapi takutlah korang dihadapan nanti anak anak kata tak cukup keperluan, cukup cukup makan. Takutlah korang disaat tiada siapa yang memahami diri sendiri apabila memerlukan. Takutlah korang nanti diri akan mula gelakkan pada diri sendiri. Malulah diri apabila suka membandingkan kehidupan orang lain dengan diri sendiri.
.
Cukup kita tahu apa yang kita buat untuk masa hadapan diri kita dan keluarga. Bukan untuk orang lain. Dapat sesuatu ? Teruskan berjuang.

Ikhlas
Aree aka Zul Karnai
0134704110
Pengedar SimKad Tone WoW
Pulau Pinang

No comments :