nuffnang1

.:)

Nov 12, 2018

KENAPA MASIH RAGU-RAGU NAK GUNA SIMKAD TONE WOW 4G+ LINE DIGI

Masih ramai yang risau dan takut2 nak guna simkad Tone WoW RM10 sebab tak percaya dapat duit tapi yang saya peliknya simkad anda guna sekarang pun RM10 juga, jadi kenapa banyak soalan hehehhe...baca dibawah yer

Assalamualaikum semua..Pada yg masih berfikir nak guna simkad *ToneWoWRM10* ini nasihat saya. Renung2 kan.
-
Simkad selama ini aku beli *RM10* juga. Aku terpaksa topup utk call, aku terpaksa topup utk beli data. Habis topup lagi. Tapi setakat itu ja duit aku burn...
-
Tapi Kawan aku cerita simkad Tone WoW *RM10* yg guna line DiGi 4+ lagi mantap. Topup dapat data dan call free. Topup dapat point yg boleh tukar beras, kopi, gula dan barang dapur..
-
Tapi kenapa aku abaikan. Bukan aku kena berniaga pun sbb guna sendiri pun dah berfaedah tapi kalau aku nak buat bisnes lagi best sbb aku dpat gaji setiap bulan...

Jom saya bantu
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Ex Medic Sarjan
Pengedar Simkad Tone WoW Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :