nuffnang1

.:)

Nov 10, 2018

SIMKAD TONE WOW PENGALAMAN LUAS DALAM ATM MENGAJAR SAYA DAPAT DUIT

Pengalaman banyak mengajar erti ketabahan, erti kepayahan dan erti kesusahan. Itulah penyebab kejayaan saya jana pasive income dengan SimKad Tone WoW RM10

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kata orang jauh perjalanan luas pemandangan. Lama perkhidmatan banyak pengalaman.

Selama 22 tahun saya berkhidmat bersama Angkatan Tentera Malaysia dalam Kor Kesihatan DiRaja (KKD). Pengalaman inilah yang saya guna pakai selepas menamatkan perkhidmatan dulu.

Bagaimana saya mampu kekal dengan perniagaan yang telah saya bina selama 21 tahun dan impian serta cita-cita tidak mahu lagi makan gaji dan tidak mahu lagi kena arah dan diarah akhirnya tercapai.

Saya bebas diarah sudah 10 tahun sejak mula bersara dari ATM pada tahun 2008 hingga sekarang.

Kini saya sedang membina kerjaya lagi bersama SimKad Tone WoW RM10 yang membayar penggunanya.

Jika tahun 2008 adanya simkad ini pastinya saya amat yakin saya dah pun jadi Jutawan, kalau tidak pun hartawan atau setidak-tidaknya pendapatan saya sudah pun puluhan ribu sebulan.

Namun saya tidak pernah menyesal lewat diperkenalkan dengan simkad Tone WoW yang bayar gaji bulanan.

Alangkah ruginya saya, setiap hari guna telefon ...anda pun rugi saya tahu. Kita guna telefon setiap hari tapi kita yang keluarkan duit dan kayakan telco kita guna sekarang..kenapa tidak kita kayakan diri sendiri. Setuju tak?

Setiap hari, minggu dan bulan kita pasti topup tapi apa yang kita perolehi dari topup-topup itu? ZERO KEUNTUNGAN?

Sehinggalah saya mula diperkenalkan dengan simkad Tone WOW Plus yang menggunakan LINE DIGI 4G+. Kehebatan yang tiada tolok bandingnya sebab harga hanya RM10 tapi saya dibayar gaji setiap bulan...

Jom Cuba sekeping... RM10 sahaja....

✏ Data dan free call tak habis akan di bawa ke bulan hadapan...
✏ Asal topup dapat point, point boleh tebus barang di semua cawangan speedmart..
✏ ajak family dan rakan, kita dapat komisen lagi....

🌀Jom, siapa tahu asbab RM10, anda dpt tambah sumber pendapatan bulanan anda...

🌀Info lanjut direct whatsapp
0134704110
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
#Toneplus
#Tonewow

No comments :