nuffnang1

.:)

Nov 5, 2018

BACK UP PLAN DENGAN SIMKAD TONE PLUS TONE WOW

Kenapa perlu ada back up plan dalam setiap perniagaan, perniagaan kita alami kerugian pastinya Gaji Tone WoW boleh bantu...

Tak susah sebenarnya berniaga tapi awalnya biasa la memang kita kena all out dan sedikit berkorban..Bagaimana abg kekal 21 tahun berniaga dipasar malam tapi kekadang gheyauu gak la hahahaa..#ToneWoW backup plan.
-
Abg respect mereka yang #fulltime Biz. Yg part time mereka tak akan rasa keperitan sbb apa, mereka masih ada gaji, masih ada bonos, MC pun dapat gaji tapi yang real #FIGHTER adalah full time..
-
Kekadang ada untung kekadang tiada untung. Ada masa nak beli susu anak tak ada duit, nak beli beras tak ada duit. Ini realiti bukan ilusi. Hanya full time bisnes yang faham. Part time dia sembang memang kencang sebab biz dia tak jalan cukup bulan masih ada gaji....
-
Inilah faktor utama kenapa abg mulakan perniagaan back up dengan simkad Tone Plus Tone WoW sebab perniagaan ini adalah bersifat pasive income dengan zero kerugian...sejak 1 tahun 11 bulan abg mulakan perniagaan ini 1 sen belum pernah rugi..
-
Abg nak bantu seberapa ramai rakan niaga diluar sana yang nak back up jika kita alami kerugian perniagaan sekarang ...

0134704110
Aree aka Zul Karnai
#KaizenMutiara
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :