nuffnang1

.:)

Oct 21, 2018

Tip Gaji RM1000 Cukup..Kami Kaizener Team Tone Plus Tone W0W

Ramai Orang Pertikaikan Gaji RM1000 Cukuplah dan ada yang cakap tak cukuplah...Tapi mana yang betul ya..Jom saya beri ulasan...

Assalamualaikum dan Salam Sejahatera, salam Tone WoW RM10 REAL PASIVE INCOME.

Cukup ker gaji RM1000 sebulan. Saya secara jujurnya mengatakan Cukup jika anda terpaksa berbelanja dengan cara terhad....

Maksudnya disini anda terpaksa hanya berbelanja setakat keperluan untuk hidup dengan melupakan apa impian anda sebenarnya dan anda terpaksa masuk dalam kategori Asnaf yang dibantu tapi sampai bila orang nak bantu anda...

Beli ikan sehari 4 ekor makan 4 beranak, pagi sampai malam.

Nak merasa sedikit kemewahan terpaksa anda lupakan...bil api dan air kena catukan sebab terpaksa (berjimat itu bagus tapi ini sebab terpaksa kerana anda hanya ada RM1000 ja sebulan).

Kalau anda yang pernah rasai gaji begini pasti anda akan tahu...saya tidak merujuk pada org lain tapi saya sendiri pernah alami gaji RM300, RM500, RM1000 hinggalah ke RM6000 sebulan...

Semua tahap kategori gaji saya dah rasai dan setiap fasa itu memang amat memeritkan....

Sehingga saya sendiri terpaksa melakukan kerja-kerja Part Time sebagai buruh binaan, sebagai tukang basuh pinggan dan tolong kawan berniaga. Semuanya sebab gaji tak cukup dan keperluan untuk keluarga.

Namun saya tidak pernah putus asa mungkin ASBAB dididik oleh seorang Ibu bagaimana mengatasi kesusahan itu dengan berusaha dan sedar diri yang keluarga saya bukan orang kaya maka saya sentiasa berusaha dari dulu hingga sekarang ini walaupun usia saya sudah 50 tahun sekarang...

Dan sekarang ini ASBAB SEKEPING SIMKAD TONE PLUS RM98 SAYA BERJAYA UBAH DARI GAJI RM1000 KE PENDAPATAN CUKUP LUMAYAN.

Tapi sekarang ini SIMKAD TONE WOW HANYALAH RM10 dan semua orang mampu menggunakannya dan boleh berjaya.

BAGAIMANA ANDA BOLEH BERJAYA MACAM SAYA...

```SIMKAD TONE WOW```

_BAGAIMANA DENGAN MENAJA DAPAT MENJANA PENDAPATAN_

1. Daftar 1 sim ToneWow Rm10. Hubungi saya. 0134704110

2. Restok seberapa banyak yg boleh simkad TONE WOW harga Rm10/sim.

3. Setiap tajaan simkad
Dpt 2% - 7% komisyen (4 tajaan ke atas dan tanpa had).
_BizPack 13% 🤗😘_

4. Contoh pengiraan 7%

*ANDA TAJA*

*Bapa 👨*
TopUp Rm100
Anda dapat *RM7*

*Mak 👩*
TopUp Rm100
Anda dapat *RM7*

*abg 👷🏻*
TopUp Rm100
Anda dapat *RM7*

*kakak 👩🏼‍⚕*
TopUp Rm100
Anda dapat *RM7*

4 org tajaan
Rm7 x 4 org = *RM28*

Anda taja lebih, anda dapat lebih.

*7% komisyen*
*1 tajaan RM7*
10 tajaan RM70
*100 tajaan RM700*
1000 tajaan RM7000

🔥🔥🔥🔥🔥
*13% komisyen*
*1 tajaan RM13*
10 tajaan RM130
*100 tajaan RM1300*
1000 tajaan RM13,000

Akan masuk setiap bulan ke akaun bank anda..

Masalahnya, adalah anda bermasalah dengan simkad harga RM10
????

*Rm10* pun gegar, usah bicara perniagaan untung RIBU-RIBU. 🇲🇾

Sekian celoteh keuntungan *simkad Tone Wow. *

Cgu Siti Aishah/Abg Aree
0134704110
_TONE WOW Authorised Dealer_
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
PENANG MAI

No comments :