nuffnang1

.:)

Oct 21, 2018

BAGAIMANA MEMBINA KEPERCAYAAN TONE PLUS TONE.WOW

Anda terlalu memaksa anda akan kerugian, buang ego tambah input..

*Bagaimana Membina Kepercayaan atau Trusted Orang*

Ramai usahawan Tone Plus Tone WoW gagal memenangi hati seseorang ketika posting iklan di media sosial atau whatsapp personal...Kenapa?
-
Ramai antara mereka lebih terarah menunjukkan ..

✅Akaun Duit
✅Selfie pegang kad sim
✅Selfie bersama rakan niaga
✅Posting berunsur suruh beli/jual
✅Posting secara memaksa.

Sebenarnya ada juga yang berjaya tapi hakikatnya mereka masih gagal menarik minat seseorang disebabkan mereka mengabaikan beberapa perkara yang amat penting..
-
Orang boleh cakap ala dia tunjuk akaun bank tu boleh edit, Dia boleh la pandai menjual..aku tak pandai. Dia banyak modal aku tak da modal ...Semua ini akan berlegar difikiran pembaca sebenarnya...
-
Apa yang sepatutnya anda lakukan untuk membina *Kepercayaan ?*
Sebenarnya mudah sangat...

✅Posting artikel berunsur nasihat dan faedah.
✅Postingkan teknik bagaimana nak berjaya.
✅Postingkan faedah simkad Tone WoW secara berkala.
✅Jgn Posting secara memaksa seperti *Anda tak mahu saya tak kisah pun, ramai yang mahu*

Dan banyak lagi yang tak perlu saya huraikan disini..Yang *Ego* akan cakap lantak la dengan dia aku cari orang lain..tapi dalam Tone Plus Tone WoW anda kena ingat ada Beratus Ribu Status pengedar di Malaysia dan mereka boleh ambil dari siapa sahaja...
-
Sediakan artikel-artikel menarik yang pembaca rasa anda adalah orang terbaik yang mampu bantu mereka..
-
Bertanggungjawab dan akui kesilapan diri kita jika kita gagal melaksanakan tugas dan mohon maaf dari mereka sbb tak rugi pun sebenarnya malah *Kepercayaan* mereka akan bertambah..
-
Sebenarnya pembaca sedang mencari sesuatu solusi yang dapat membantu apa yang mereka cari bukan tambah masalah mereka. Lakukan secara berhemah dan pasti anda akan berjaya..
-
Menjadi orang pertama daftar simkad TP Tone WoW tidak semestinya anda mampu kekal selamanya akan tetap *Konsistensi* dan tahap *Kekentalan* jiwa anda yang paling penting...User get User is more Important then Leader Get Leader...that my *MOTO*
-
Bagaimana saya lambat bermula dengan simkad Tone Plus tapi saya kekal *Maintain* Komisen bulanan akan saya *adaptasikan* pada anda bukan sekadar jual kad paksa anda menjual.. *That Not My Prinsipal*

Ikhlas

Aree aka Zul Karnai
Pengedar dan Pengguna SiM Kad Tone Plus Tone WoW bayar gaji
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
PENANG MAI

No comments :