nuffnang1

.:)

Oct 19, 2018

BERKONGSI KELEBIHAN SIMKAD TP TONE WOW BESAR GANJARAN PAHALA

Perkongsian sesuatu perkara bukan sahaja keagamaan malah perkara yang boleh mengubah nasib seseorang sehingga mereka berjaya keluar dari Zon Kemiskinan amatlah besar ganjaran pahalanya...

Assalamualaikum dan salam Tone Plus Tone WoW..

Ramai diantara kita hanya terarah berkongsi hal-hal keagamaan untuk mencari pahala tanpa kita sedar pahala yang kita cari bukan hanya disudut agama sahaja malah skopnya adalah lebih luas dari itu.

Saya ingin memberi contoh, anda nampak kayu menghalang jalan, anda buang kayu maka pahala anda terima. Anda nampak sampah bertaburan dan anda kutip sampah tersebut lalu anda buang dalam tong sampah maka pahala ganjarannya.

Apa yang ingin saya kongsikan disini adalah bagaimana anda, saya dan mereka diluar sana mampu membantu insan-insan yang sedang dalam kesusahan dan kepayahan untuk tingkatkan taraf ekonomi.

Bagaimana anda mampu ubah mereka dan diri sendiri.

Jika mereka yang anda bantu berjaya mengubah taraf hidup mereka dari zon kemiskinan ke zon yang lebih baik Insha Allah ganjaran pahala pasti anda terima dan ganjaran didunia sudah pasti anda dapat nikmati...

Tapi pasti anda tertanya-tanya..bagaimana aku nak bantu mereka sedangkan aku sendiri pun miskin?

Saya tak suruh anda beri mereka:

√ Duit
√ Beri Beras
√ Beri Makanan
√ Beri Motor
√ Kereta atau sebagainya

Kerana jika anda beri semua ini mereka akan selesa sekejap ja tapi lepas tu mereka akan kembali pada kehidupan yang miskin kembali...

Apa yang nak saya kongsikan ada Sekeping Simkad Tone Plus Tone WoW RM10 sahaja. Anda bakal merubah nasib diri sendiri dan mampu mengubah nasib mereka-mereka yang daif diluar sana dengan sedikit usaha.

Bagaimana bermula???

Pertama sekali daftar diri anda sendiri dengan membeli sekeping simkad Tone Plus Tone WoW yang berharga RM10 dan saya bantu anda bermula dari Z
A to Z.

SimKad Tone WoW ini telco pertama di Malaysia yang berharga RM10 Yang bayar gaji kepada penggunanya...Hanya dgn sedikit usaha sahaja.

Berminat jom saya bantu anda daftar

0134704110
Aree aka Zul Karnai
Pengedar SimKad Tone Plus Tone WoW
PENANG MAI
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :