nuffnang1

.:)

Oct 8, 2018

KENAPA SAYA SARANKAN PENIAGA PASAR MALAM GUNA SIMKAD TP TONE WOW

Saya juga salah seorang dari anda peniaga pasar malam yang sering alami kerugian ketika musim hujan sekarang ini tapi syukur sebab saya pengguna Simkad Tone Plus..

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam perkenalan dari saya Aree aka Zul Karnai. Saya merupakan seorang bekas tentera dan peniaga pasar malam di Seberang Perai, Penang.

Kenapa saya sentiasa pos berkaitan simkad Tone Plus dan kini terbaru adalah simkad Tone WoW. Dulu simkad Tone Plus orang cakap mahal sebab harga RM98 tapi kini simkad Tone WoW hanya RM10 sahaja.

Faedah yang berganda-ganda. Dulu pendapatan boleh dapat sampai ribu-ribu sebulan dan sekarang walaupun simkad RM10 tapi income tetap sama.

Titik permulaan saya adalah kerana saya berniat mencari pendapatan tambahan kerana saya tidak boleh berharap hanya kepada Pasar Malam sahaja sekarang ini akibat harga barang yang melonjak tinggi maka keuntungan semakin nipis yakni ciput...

Apatah lagi sejak kebelakangan ini hujan sering turun pada waktu petang hingga ke malam maka menambahkan lagi derita mencari pendapatan harian. Nak cari untung tapi rugi yang mendatang...

Apa pun saya tetap bersyukur dengan ketentuan Allah SWT namun berkat usaha saya dengan simkad TP Tone WoW maka saya mampu mengatasi sedikit kerugian apabila setiap bulan tanggal 25hb saya akan menerima gaji bulanan komisen simkad yang saya guna sekarang ini..

Untuk maklumat anda, simkad TP Tone WoW bukan Skim Cepat Kaya atau MLM nak duduk saja dapat duit...

Simkad ini didaftarkan dengan Suruhanjaya Telekomunikasi Malaysia yakni Telco. Jika MLM ianya didaftarkan dengan akta jualan langsung...Patuh Syariah dan diluluskan oleh Bank Negara Malaysia.

Bagaimana cara dan bermula...

Pertama sekali anda boleh order SimKad ini dengan saya pada harga RM10 dan postage RM10 so total RM20. Saya akan daftarkan anda. Kemudian saya akan letakkan dalan group whatsapp dan dari situ saya akan bantu anda dari A to Z cara2 mempromosi dan untuk menjana pendapatan...RM10 ja kawan pasti ramai yang berminat.

Perniagaan yang tidak pernah rugi malah keuntungan boleh mencecah ratusan ribu selagi anda berjaya menjual. Ianya tiada level2 mcm program tertentu kerana ini adalah talian telefon. Semakin anda rajin semakin anda akan tambah berjaya.

Saya bagi contoh...semua orang guna telefon dari usia bawah 12 tahun hingga ke 70an. Pengguna telefon di Malaysia adalah 45 juta orang dan mereka sentiasa menukar talian untuk mencari telco paling hebat yang mampu memberi mereka pulangan yang terbaik.

Tak perlu simpan stok, org bayar dan order anda pun mula la order. Perniagaan lain perlukan modal ribuan ringgit tapi tidak pada Tone WoW  RM10.

Dan saya yakin anda mampu tersenyum walaupun perniagaan pasar malam anda mengalami kerugian dek hujan atau ekonomi.

Berminat sila whatsapp
0134704110
Aree aka Zul Karnai
KaizenSquadTPGrup
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :