nuffnang1

.:)

Oct 22, 2018

KENAPA ANDA ASYIK TUKAR JER BISNES. SAYA KEKAL DGN SIMKAD TONE WOW RM10

Ada orang setiap bulan asyik bertukar ja perniagaan . Kejap jual itu dan ini, kenapa???

_*Kenapa Dari Dulu Saya Terus Kekal Jual SimKad Tone Plus Tone WoW*_
-
Kenapa pula anda setiap bulan saya tengok *Asyik Berubah Ja Jualan* kejap baju, kejap kasut, kejap kueh, kejap alat mekap😁
-
Kerana Perniagaan anda dan saya cukup berbeza dari segi modal dan keuntungan ... _*PASIVE VS ACTIVE*_
-
Anda terpaksa jual berulang kali nak dapat untung tapi saya jual sekali untung berkali2 . Anda terpaksa keluar modal simpan stok tapi saya tak perlu simpan stok...untung anda *Mati pada 1 jualan tapi untung saya hidup pada 1 jualan*
-
Nampak tak beza kat situ, tapi kalau anda terus nak susah, nak kena jual setiap hari *Teruskan yer*😁...
Tapi kalau anda nak berubah jadi pengguna dan pengedar SimKad TP Tone WoW *RM10*..Whatsapp Saya..

0134704110
Cgu Siti Aishah/Abg Aree
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
Penang Mai

No comments :