nuffnang1

.:)

Oct 13, 2018

SAMPAI BILA NAK TIPU DIRI SENDIRI BIZ PASAR MALAM BANGKRAP. HANYA SIMKAD TONE PLUS TONE WOW BOLEH BANTU

Diwajah mungkin mampu tersenyum tapi dihati hanya Allah yang tahu, kerugian semakin teruk setiap hari..Tone Plus Tone WoW RM10 bantu anda.

Masih mampu tersenyum itu ok, masih mampu menipu orang lain lagi ok tapi mampukah menipu diri sendiri, menipu anak dan isteri, menipu mak bapak??

Dari September hingga sekarang anda terus mencatatkan kerugian yang cukup ketara. Malah bukan saja anda tapi saya juga senasib dengan anda. Saya juga alami kerugian yang agak teruk dan menyebabkan saya sendiri hampir lumpuh dari segi kewangan...

Tapi saya masih bersyukur persiapan awal saya sebagai pengguna simkad Tone Plus Tune Talk/Tone WoW saya masih mampu bertahan kerana saya menerima gaji setiap bulan dan dengan gaji guna simkad ini saya masih mampu bertahan untuk meneruskan perniagaan pasar malam yang telah saya bina hampir 21 tahun lamanya...

Saya tidak perlu pinjam wang dari TEKUN NASIONAL, AMANAH IKHTIAR atau mana-mana Institusi Peminjam wang yang cekik darah.

Oleh sebab itulah saya sangat-sangat menggalakan anda menggunakan simkad Tone WoW yang berharga RM10 dan dengan sedikit usaha Insha Allah anda bakal menikmati pendapatan Pasif macam saya.

Jika anda berminat atau ingin ketahui faedahnya saya akan bantu anda, HANYA RM10 JA KAWAN ....TAK MISKIN PUN KALAU HILANG DAN TAK MUFLIS PUN MENCUBA jika dibandingkan dengan kerugian kita alami setiap hari di PASAR MALAM DAN UPTOWN.

Whatsaap Saya
0134704110
Aree aka Zul Karnai
Pengedar dan Pengguna SimKad Tone Plus Tone WoW
PULAU PINANG
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :