nuffnang1

.:)

Oct 22, 2018

TIADA ISTILAH AKU DULU AKU KAYA, KAU LAMBAT KAU KENA TINGGAL DENGAN SIMKAD TONE PLUS TONE WOW RM10

Ayat yang biasa kita dengar bila sesuatu produk baru dilancarkan, ramai teruja nak kejar mengejar...tapi tidak bagi saya.

SimKad Tone WoW sudah pun berada dalam genggaman tapi Saya belum lagi nak daftar sesiapa sebab "Orang yang bersabar itu pasti beroleh keuntungan"...
-
Biarkan yang lain pecut dulu...sebab dalam Istilah perniagaan SimKad Tone WOW " Yang Awalan Tidak Semestinya Berjaya dan Yang Lewat Tidak Semestinya Gagal".
-
Anda nak saya bantu dapat gaji setiap bulan bermodalkan *RM10* jom saya bantu..
-
Sebenarnya prinsip yang ramai orang amalkan bagi pendapat saya tidaklah tepat atau kurang tepat. Ada cakap siapa yang buat dulu dia akan kaya, yang lambat tertinggal.

Namun bagi saya sendiri, pengalaman lalu banyak mengajar saya sebab saya sendiri mula guna simkad Tone Plus pada tahun 2015 sebab saya nak Insuran, tapi saya mula jadi usahawan yakni pengedar pada Januari 2017.

Saya perhatikan dalam group whatsaap ramai juga yang sudah berpangkat SC, PSC atau Branch gagal bertahan dan gagal mendapat komisen bulanan seperti saya dapat sekarang ini...Setelah saya selidiki maka saya pun mendapat jawapannya..

Sebab itu saya berani cakap Awalan tidak semestinya berjaya...kerana ini bukan Skim Cepat Kaya, kau masuk dulu kau untung..Tidak sama sekali ya.

Dalam perniagaan Tone Plus Tone WoW, orang yang konsisten akan berjaya kerana walaupun mereka lambat bergerak tapi mereka tetap terus beriklan, tetap terus mendaftar tak kira lah satu atau dua user setiap bulan.

Itulah sebab kenapa Konsistensi amat penting dalam perniagaan ini.

Jika anda ingin berjaya dan mahukan panduan bagaimana saya terus kekal dengan perniagaan ini..jom.saya bantu anda bermula dengan hanya bermodalkan RM10 sahaja.

0134704110
Aree aka Zul Karnai
Bekas Askar Pencen
Pengedar SimKad TP Tone WoW
Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :