nuffnang1

.:)

Mar 25, 2017

sQuadTPaSkarPencenKe2

Apa yang dimaksudkan sQuadTPaSkarPencenKe2, baca ulasan saya dibawah...

Penubuhan sQuadTPaSkarPencenKe2 adalah merupakan sumber ilham bekas seorang pesara tentera dari Kor Kesihatan DiRaja atau KKD.

Ianya adalah bertujuan mengajak pesara tentera dan yang tidak bersara untuk menjana pendapatan dengan Toneplus Tunetalk bagi menghasilkan pendapatan pasif untuk berpencen kali ke-2. Pendapatan pencen bulanan selepas bersara juga boleh dikatakan pendapatan PASIF kerana setiap bulan akan terima wang pencen tersebut.

Objektif utama adalah menjadi pengedar simkad Toneplus prabayar yang membayar dimana penjualan simkad ini menghasilkan pendapatan lumayan apa penjual akan menerima komisen setiap nilai topup pembeli yang akan menikmati komisen sebanyak 13% dari hasil topup pembeli. Pendapatan ini akan dibayar terus ke akaun penjual dan komisen ini akan berterusan selama-lamanya selagi pembeli kad sim toneplus masih menggunakanya.

AHLI-AHLI DALAM SKUAD sQuadTPaSkarPencenKe2 TERDIRI DARIPADA:

1. EX Zul Karnai (TPA: 061965)

2. EX Zainul ( TPA: 241166)

3. EX Farid (TPA: 230665)

4. EX Rosli ( TPA: 229075)

* EX adalah EX Service ( Bekas Pesara)

Berlokasi di Pulau Pinang dan bergerak aktif memperkenalkan simkad Toneplus kepada bekas tentera dan masyarakat awam.

Bersama dibawah naungan #sQuadTPaSkarPencenKe2 orang mendaftar akan mendapatkan bimbingan secara percuma dan akan dibekalkan dengan sebuah group whatsapp support sekiranya mereka ingin menjadi usahawan. Mereka akan dilatih bagaimana cara dan teknik menjual simkad toneplus, bagaimana berhadapan dengan prospek, bagaimana menyelesaikan setiap masalah berkaitan teknikal dan soalan-soalan maut prospek.

Jika tidak mahu menjadi usahawan, ianya sudah cukup berbaloi untuk kegunaan sendiri/individu.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan pasif untuk mendapat pencen jangan malu-malu untuk hubungi saya di

0134704110
Aree aka Zul Karnai
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse

No comments :