nuffnang1

.:)

Mar 13, 2017

Perlukah Aku Berniaga Dengan Tone Plus

Penjelasan Yang Terang Kepada Yang Masih Samar Samar.

SILA BACA PEMAKLUMAN PENTING INI.※※※※※※※

1. ADAKAH SAYA PERLU BERNIAGA DENGAN SIMKAD TONEPLUS KALAU NAK DAFTAR.

Jawapan:
Ramai yang beranggapan begitu. Bila aku daftar aku wajib berniaga, adusss malasnya aku, aku tak pandai pun berniaga.

Sebenarnya persepsi anda salah sama sekali disebabkan orang yang memperkenalkan kad sim toneplus gagal menjelaskan secara terperinci rahsia disebalik sekeping kad sim EMAS INI🤔🤔❤.

Sebenarnya anda tidak perlu berniaga pun kalau anda tidak mahu menjadi usahawan. Guna sendiri pun sudah cukup berbaloi. Dengan guna sendiri sahaja anda dapat faedah seperti berikut :

Topup RM30

- Cashback 3%-7
(Mulai 1 April 2017. 1%-7.5%)
- Airasia Big Point 70.
- Data Free 1.5GB

Top RM50

- Cash back 3%-7%
(1hb Apr 2017- 1%-7.5%)
- Airasia Big Point 120
- Free Credit 100m (15 hari)
- Free Data 2Gb
- Insuran Takaful Etiqa RM50K

Nah anda boleh lihat sendiri betapa untungnya anda dengan hanya menggunakan sendiri..Kredit RM30 dan RM50 kekal tanpa diusik barang 1 sen pun💖💖.

Aree aka Zul Karnai
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BASE
0134704110

$$$ WAJIB BACA, SAYA SAMBUNG SIKIT LAGI🤓🤓

##KALAU ANDA NAK JADI USAHAWAN TONEPLUS😍😍

Faedah yang bakal anda perolehi lagi la amat berbaloi-baloi, kenapa saya kata begitu.

Kerana dengan memperkenalkan kepada 4 orang ahli keluarga atau kawan anda maka anda layak mendapat komisyen 13% dari nilai topup mereka.
Kalau setiap dari mereka topup RM100 x 13%= RM13.
RM13 x 4 = RM52 dan akan terus masuk akaun bank anda.
Best bukan, lumayan❤❤❤😍😍🤑🤑.

Semakin ramai anda perkenalkan semakin banyak komisen bakal anda dapat kerana industri telekomunikasi berkembang pesat. Setiap orang ada telefon sendiri dan setiap orang pasti akan topup.

Dengan menjadi usahawan Toneplus anda akan perolehi pendapatan lumayan dari 1%-32% infinity dan unlimited income. Anda buat anda dapat, anda kaya bukan saya kaya.

Dalam Toneplus tiada Level Piramid ianya hanyah reverse 2up yang sama2 kongsi hasil. Semakin anda rajin semakin anda untung.

Jadi KONKLUSINYA 🏓🏓🏓🏓
1. Anda Nak Guna Sendiri Pun Berbaloi.

2. Nak Jadi Usahawan Pun Lagi Berbaloi-baloi.

TEPUK DADA TANYA SELERA. SIMKAD LAIN APA PUN TARAKKKK😁😁😛😛🤓

Aree aka Zul Karnai
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BASE
0134704110

No comments :