nuffnang1

.:)

Sep 21, 2017

TONE PLUS..PENIAGA PASAR MALAM RUGI KETIKA MUSIM HUJAN SEDIHHHH TAK

Kenapa perlu sedih..saya ada alternatif untuk anda sahabat rakan peniaga pasar malam..
Ketika musim hujan pasti ramai peniaga Pasar Malam dan Uptown terasa sangat kejatuhan dalam perniagaan. Abang pun niaga pasar malam jugak dik..19 tahun dah usia perniagaan abg so abg faham sangat. Ada yang langsung tak boleh duit berbulan lamanya, ada yang kecewa dan balik ke asal makan gaji.
Tapi kenapa perlu kecewa..kan ada alternatif lain untuk tampung pendapatan bulanan. Jom abg nak kongsikan bagaimana abg tampung kewangan bulanan dengan Simkad Tone Plus. Pengguna Simkad Tone Plus dibayar setiap bulan. Kita topup dibayar dan kawan topup juga kita di bayar..jadi boleh la abg bayar bil letrik, air, loan rumah, loan kereta, PTPTN, Amanah Ikhtiar Malaysia, TEKUN Nasional, sekolah anak dan macam-macam lagi yang tertunggak ketika musim hujan.
Caranya mudah kalau adik, abg, kakak nak dibantu..hanya daftar sebagai pengguna Simkad Tone Plus dan nikmati komisen bulanan tanpa henti..tak susah pun. Kita tak minta musibah melanda tapi ketika musim hujan ker, banjir ker duit tetap masuk tanpa henti-henti kenapa erk?..Sebab musim hujan orang tak keluar rumah jadinya mereka bergejet ja la 24 jam betul ker...betul la tu. Anda pun sama gak kan..

No comments :