nuffnang1

.:)

Sep 27, 2017

PENGEDAR SIMKAD TONE PLUS PASAR MALAM PULAU PINANG TULAR/VIRAL MELETOP LETOP

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Ya betul- betul tu, saya la Aree aka Zul Karnai yang sedang viral/tular penjual/pengedar simkad Tone Plus yang berjaya mendaftar ratusan peniaga Pasar Malam Di Pulau Pinang untuk menjana pendapatan PASIF dengan simkad emas, simkad bagi duit, simkad melancong free, data free, bayar semua bil. Lagi apa yer hahahaha. Memang ya saya juga peniaga Pasar Malam seperti anda yang sudah terlibat dalam Pasar Malam selama 19 tahun.

Betul la tu..saya juga Askar Pencen yang sudah ada pencen bulanan dan saya juga adalah Pengarang Ebook Pasar Malam (The Silent Pasar Malam Billionaire) yang pernah anda beli ebook ni suatu ketika dahulu.

Macam perniagaan anda sekarang sekitar bulan September ini, bulan hujan turun setiap hari tanpa henti-henti. Saya faham sangat masalah anda sebab saya lebih lama berniaga di Pasar Malam..

Kenapa saya tulis artikel ini, artikel berbentuk motivasi atau berwajah kesedaran buat anda sahabat Pasar Malam.

Ya tepat sangat apa yang sedang anda fikirkan. Tak lain dan tak bukan adalah untuk membantu anda dan menyedarkan anda betapa pentingnya mencari sumber pendapatan ke-2 untuk backup kerugian perniagaan di Pasar Malam.

Kerana saya juga alami nasib yang sama seperti anda ketika musim hujan tapi syukur alhamdulillah dengan menjadi pengguna Simkad Tone Plus saya saya bebaskan bebanan ketika musim hujan. Malah setiap bulan saya mampu jana Pendapatan Pasif dan saya mampu bayar hutang Tekun, Amanah Ikhtiar Malaysia, Loan rumah, Loan kereta, bil api, air dan topup telefon saya kompom percuma ja.

2015 ketika saya diperkenalkan dengan simkad Tone Plus saya amat tertarik dengan pakej Insuran Percuma RM50,000 yang ditawarkan tanpa perlu membayar 1 sen pun. Saya terus daftar dan jadi pengguna biasa masih lagi bukan usahawan Tone Plus. Bulan Julai 2015 saya amat terkejut apabila akaun Maybank saya tiba-tiba ada Kredit RM30.. ni bukan duit orang beli ebook Pasar Malam sebab harga ebook tersebut RM69.99 jadi saya pun siasat. Owhhh rupanya komisen Tone Plus yang saya topup sendiri. Kemudian bulan Mei 2016 dapat lagi RM30. Dalam hati saya berkata, ini baru betul-betul dapat duit dok saja. Memang sempoii nak habagg.

Maka bermulalah episod saya sebagai seorang usahawan dengan mengedar simkad Tone Plus pada awal Januari 2017.

Sebagai pengguna simkad Tone Plus pelbagai faedah bakal kita nikmati yang tidak mampu diberikan oleh telco lain di Malaysia. Saya nak untung bukan nak jimat. Kita jimat-jimat pun setiap hari kena isi minyak jugakkan nak pergi berniaga di Pasar Malam.

Jap lagi di penghujung story ni saya tuliskan faedah anda dapat dengan menggunakan Simkad Tone Plus hebat ini.

Saya amat menggalakkan anda Peniaga Pasar malam mendaftar sebagai pengguna dan terus sudah boleh menjual kepada kawan-kawan kita di Pasar Malam kerana kita paling untung tak perlu bergerak jauh. Sekadar letakkan banner Tone Plus depan gerai sendiri dan biarkan banner menjadi jurucakap. Nampak tak, mudah sangat la kita nak buat duit dengan Simkad Tone Plus ini.

Moto atau cogankata Tone Plus adalah..Tone Plus Pra Bayar Yang Membayar dan Anda Topup Anda diBayar, Kawan anda Topup Juga Anda di Bayar...best ke idok..best kan. Dimana sahaja kawan anda topup anda tetap menerima komisen setiap bulan tanpa henti dan boleh diwariskan....

Kalau anda rakan Pasar Malam nak menjadi ahli dan pengedar simkad Tone Plus..saya akan bagi harga diskaun sebagai ahli...Harga asal permulaan adalah RM98 dan pembelian kedua sebagai ahli adalah RM78. Tapi sebagai ahli Pasar Malam saya akan bagi "SPECIAL" untuk anda...Call/Whatsapp saya >>0134704110>>

Sila baca kemudahan dan pengenalan SimKad Tone Plus.....fahami betul-betul dan saya jamin anda tak rugi 1 sen pun..

APA NAMA SIMKAD NI?
– Program Tone Plus dengan dikuasakan oleh TuneTalk.

PAKAI LINE APA?
– Line Celcom. Di mana ada Celcom, di situ ada Tone Plus..Tone Group memiliki 35% didalam Celcom.

BAGAIMANA NAK RELOAD?
– Beli kad/kupon reload TuneTalk di kedai jual topup mcm biasa, boleh juga melalui online, epay & mesin ATM.
- Topup menggunakan Tone App dan Komisen anda lebih banyak lagi.
- Guna App Tone Group:
  $ Topup sendiri 7.5%
  $ Topup untuk kawan 
      anda terima 4.5%
- Topup Kedai biasa 1%.

BERAPA HARGA?
– RM98 (Simkad 4G) dan anda dapat semua ini tersedia dlm simkad baru anda.
*RM30 kredit tersedia
*1GB data tersedia untuk 1 bulan
* Cash back 3% iaitu Rm0.90

DI MANA NAK BELI?
– Tidak dijual di pasaran umum. Hanya dapatkan dari HQ/agen penjual simkad yg sah/ahli yg memperkenalkan simkad ini kpd anda.

KALAU PAKAI SIMKAD NI, KENA GUNA NO BARU? NO LAMA BOLEH KEKAL TAK?
– Boleh kekalkan no lama dari mana-mana telco ke dlm simkad ni. Nak no baru pun boleh. Syarat kekal no lama adalah no yang digunakan didaftarkan dengan IC pengguna tersebut.
- Complimentary line tak boleh.
- Nama orang lain tak boleh.
- Ketika Port In wajib kredit ada RM3 pada kad lama untuk proses.

BAGAIMANA SIMKAD NI BOLEH BUAT DUIT?
– Anda jadi pengguna simkad ni sambil promote kelebihannya kpd sesiapa saja. Anda dapat Fast Track Bonus RM20 tiap kali anda daftar rakan baru. Anda juga dapat komisyen 3%-13% tiap kali rakan dalam rangkaian anda topup tak kira di mana & sampai bila-bila (Recurring Passive Income). Anda sendiri topup pun dapat 1% - 7.5% komisyen.

APA LAGI FAEDAH YG SAYA BOLEH DAPAT?
– PERCUMA Perlindungan Insuran TAKAFUL RM50K (T&C apply)
*Minima Topup Bulanan Wajib RM50.
– PERCUMA Tiket AirAsia, Handphone dan banyak lagi! (kumpul point)
– Bonus Tahun Baru dengan pendaftaran 3 ahli baru dalam masa 1 bulan.
– Insentif Pelancongan/Pilgrimage Trip
– Highest Direct Sponsor Contest
– 2ND Reload Contest
– Lucky Draw Contest
– Diskaun 30% Menginap Di Tune Hotels
- Umrah Percuma
- Melancong Percuma
- Pinjaman Perubatan
- Pinjaman Pelajaran
- Cabutan Bertuah Hadiah Wang Tunai RM1,000,000 dgn syarat daftar 2 ahli baru guna TGMS dan 1 Ahli baru guna TG APP.

Apa tunggu lagi? Saya boleh bantu anda utk daftarkan anda sebagai pengguna.

Aree aka Zul Karnai
013 4704110
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

Jom cepat-cepat call saya untuk dapatkan simkad Tone Plus viral peniaga pasar malam Pulau Pinang yang hebat ni.

No comments :