nuffnang1

.:)

Sep 6, 2017

SIMKAD TONEPLUS PRODUK YANG HEBAT, TAK TIPU ORANG

Tahukah anda pelbagai produk orang jual sekarang ini yang mereka war-warkan akan mendapat duit. Saya sudah alami perkara begini sejak tahun 2007 lagi apabila saya ikuti satu program yang dikatakan untung dengan lumayan tapi hakikatnya penipu kencing kuat. Contohnya anda kena beli produk berharga rm300 dan anda akan terima rm300.
Anda tahu tak, selepas anda beli anda pulak kena jual barang tersebut. Dalam ertikatanya pi mai pi mai tang tu jugak.

Disini saya sedar saya sendiri tertipu, bayangkan kalau anda tidak pandai promosi dan tak mahir promosi pastinya anda tidak akan dapat satu sen pun.
Tapi walaupun anda pandai promosi dan berjaya menjual anda adalah penipu besar...saya sendiri menyesal juga pada tahun tersebut dan saya bersumpah pada diri sendiri tidak akan menjual perkara macam tu lagi.
Lama saya menyepi diri sehingga saya menjumpai produk tarak tipu orang.

Walaupun anda tidak menjual anda guna sendiri anda sudah nikmati pelbagai faedah hebat.

*Produk Anda Sangka Hebat Belum Tentu Hebat Selagi??*

2007 saya mula melangkah ke alam perniagaan online. Ketika itu saya sangka setiap produk saya jual dan dapat duit sudah cukup hebat, promosi gila-gila kompom ada buyer..tapi sekali jual sekali dapat duit. Itu yang meletihkan.

Namun tahun 2015 rupanya sedikit cahaya timbul apabila saya hanya inginkan Insuran dengan menggunakan *Simkad Tone Plus* Tahun 2017 awal Januari terus dunia online/offline saya diselubungi cahaya yang terang benderang dan inilah yang saya cari selama ini kerana dengan *Simkad TonePlus* sekali saya jual Januari 2017 sampai sekarang saya nikmati komisen tanpa henti-henti dan berganda-ganda. Inilah produk yang tidak menipu orang, tidak perlu beli barang kena jual baru dapat duit. Beli dan guna sendiri pun sudah dapat duit dan 12 faedah hebat yang tiada pada *SIMKAD TELCO LAIN*

Nak Saya Bantu Anda..Boleh Call/Whatsaap👉👉👇👇
>>0134704110>>
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :