nuffnang1

.:)

Sep 30, 2017

TONE PLUS TIADA HIDDEN CHARGE

Mungkin anda pengguna yang dalam kategori K yakni tak ambik pot telco yang belasah duit anda dengan Hidden Charge tapi selepas anda baca posting ini contact saya untuk tukar ke Tone Plus

Tahukah Anda???

Semenjak saya terlibat dalam bidang pemasaran telco melalui simkad "TONE PLUS" ini buat saya belajar beberapa perkara baru. Sebelum ini saya tak tahu dan tak pernah pun nak ambil tahu!!

Apa yang saya belajar???

1★ Rupanya kebanyakan syarikat telco hanya beritahu rate paling rendah mereka di iklan. Rate lain rahsia. Kena semak sendiri.

2★ Rate telco A ke telco A mungkin paling murah. Tapi rate telco A ke telco B rupanya berkali ganda lebih mahal. Kene semak sendiri.

3★ Rupanya topup RM10 rate kira lain, topup RM50 dapat rate lain, topup RM100 lain pula rate nya!!

4★ Ok! Ini paling tragis. Rupanya bila topup RM10, andaikan kita dapat tempoh tamat 7 hari. Selepas 7 hari, kita hanya guna RM6. Ada baki RM4 kan? Rupanya rate baki RM4 ini dah tak sama dengan rate RM6 tadi sebab ini baki expired!!

5★ Rupanya banyak "hidden charge" tanpa kita sedar selama ini. Kita tak ambil peduli mungkin kerana ianya hanya nilai sen-sen. Tapi dengan volume sen-sen ini yang berikan keuntungan ratusan juta RM setiap bulan kepada syarikat-syarikat ini ......

Saya kini memilih TONEPLUS sebagai talian utama saya. Simkad TONEPLUS berikan kadar rata ke semua telco tanpa apa-apa caj tersembunyi. Malah ada pula promosi² semasa yang memberikan kelebihan yang sangat istimewa seperti:-
FREE internet data,
FREE kredit,
FREE call time sesama rangkaian,
FREE call time antara telco,
FREE PA Takaful RM50K,
FREE BigPoint (tiket Air Asia)
CASH BACK 3% setiap kali reload,
'CORPORATE RATE' Tune Hotel
dan banyak lagi kelebihan eksklusif yang tidak terdapat pada simkad "biasa"..

Paling menarik, syarikat memberi ganjaran wang dalam bentuk bonus dan komisyen bulanan.

Bila kita perkenalkan pengguna baru (subscriber), bonus fast track RM20 tunai kita akan perolehi bagi setiap pengguna. Lagi ramai pengguna yang kita perkenalkan, lagi banyak tunai yang kita dapat.

Komisyen bulanan pula kita terima bila pengguna tersebut reload topup kredit mereka, selagi mereka itu reload, selagi itulah komisyen kita akan terima. Best sangat.. TERBAIK!!!

Nak daftar Simkad Tone Plus
<0134704110>>
Aree aka Zul Karnai

No comments :