nuffnang1

.:)

Sep 7, 2017

BUAT DUIT DENGAN BLOG VS BUAT DUIT DENGAN TELEFON

Guru Cemerlang Jana Pendapatan Dengan Telefon, bagaimana caranya. Guru juga insan biasa seperti anda ingin menambah pendapatan. So guna simkad tone plus dan buat duit tanpa henti-henti.

Isteri saya seorang guru cemerlang di Pulau Pinang. Beliau juga merupakan Pegawai Penilai untuk beberapa buku teks sekolah rendah di Malaysia. Juga seorang Jurulatih Zon Utara yang menerima arahan JPN Pulau Pinang untuk memberi syarahan pemantapan bagi guru-guru subjek Bahasa Malaysia.

Sebagai insan biasa keinginan untuk menambah pendapatan tidak mengira siapa anda dan apa status kerjaya anda kerana peluang sentiasa ada dan hadir kepada anda. Justeru itu isteri saya tidak lepaskan peluang ini dengan menggunakan simkad Tone Plus yang dikuasakan oleh Tune Talk dan pemancar Celcom.

Setahun hanya guna sendiri sahaja dan tidak memperkenalkan kepada sesiapa pun. Tapi isteri saya tetap memperolehi faedah yang lumayan seperti cashback 7.5% dari nilai topup, komisen bulanan 3%,  data percuma, mata ganjaran Big Point Airasia, Insuran Percuma dan 11 lagi faedah yang tak sempat saya taip disini.

Awal Januari 2017 isteri saya seorang guru mula mengorak langkah dengan memperkenalkan kepada saya dan anak-anak sebagai langkah permulaan dan awalan kearah menjana pendapatan pasif dengan telefon. Setiap kali kami sekeluarga topup Isteri saya akan terima 13% dari nilai topup tersebut. Contoh jika saya topup RM100 isteri saya akan terima RM13. Wang tersebut terus masuk keakaun bank isteri saya setiap 24hb bulan berikutnya tanpa pernah gagal.

Sehingga kini pendapatan isteri saya tak sampai 7 bulan pun sudah menjangkau RM400 sebulan. Best ke idak best.
Kini isteri saya seorang guru ijazah yang sudah mempunyai pendapatan tetap gaji guru RM5000 sebulan terus berusaha memperkenalkan kepada orang lain faedah hebat sebagai pengguna Simkad Tone Plus. Isteri saya mempunyai impian untuk memperolehi pendapatan bulanan dengan Tone Plus sebanyak RM10,000 sebulan dan Insha Allah saya yakin akan berjaya.

Jika anda juga ingin buat duit dengan menggunakan telefon jangan malu-malu atau ragu-ragu call/whatsaap saya 0134704110 Aree. Saya akan bantu anda hingga berjaya. Dalam simkad Telco di Malaysia hanya simkad Tone Plus sahaja yang beri duit..

Daftar cara mudah dan klik disini tanpa anda perlu save no telefon saya.

No comments :