nuffnang1

.:)

Jun 29, 2008

Tawaran Hebat Dan Panas


Salam....maafkan saya kerana tidak dapat membuat post disebabkan kebelakangan ini agak sibuk dengan perniagaan offline dan online...rasanya dah tak cukup kakitangan dah ni...he he he namun disebabkan minat saya berniaga maka saya lupakan segala keletihan dan kepayahan ...walaupun saya terpaksa berjaga sehingga pukul 2 pagi.

Baik untuk hari ini saya akan bagi tawaran istimewa untuk anda ...dengan pembelian ebook The Silent Pasar Malam Billionaire

maka dengan pembelian ebook ini saya akan memberi ebook percuma Ledakkan Rahsia Bihun Sup Gear Box untuk Bazaar Ramadan anda....


3 comments :

Abu Arifah said...

Bang tak nak pakai pekerja tambahan ke? kalau perlukan pekerja saya boleh kerja dgn abang.

Aree Tone WoW said...

Salam...saiful, buat masa sekarang abg dah cukup pekerja...nanti kalau abg perlukan pekerja akan di maklumkan ..terima kasih

Sh.M.Amir said...

Salam Bro, saya dah beli ebook bro awal2 lagi jadi tak dpt ker ebook "Ledakkan Rahsia Bihun Sup Gear Box untuk Bazaar Ramadan"