nuffnang1

.:)

Jun 20, 2008

Segalanya Sudah Selesai

Salam...alhamdulillah , segala-galanya sudah pun selesai dengan urusan saya di Kuala Lumpur dan kini saya telah bebas dan sebebas-bebasnya untuk meneruskan kehidupan ini setelah terbelenggu selama 22 tahun di alam yang mungkin anda tak pernah harungi .

Bagaimana kepayahan hidup saya harungi selama 22 tahun untuk membina suatu kerjaya yang mungkin agak sukar bagi anda semua ...kerana terpaksa membahagikan masa dengan secukup-cukupnya dan bagaimana saya "grabbed" masa selama 1 hari untuk dijadikan 2 hari...maksud saya kerja 2 hari saya dapat lakukan dalam masa 1 hari...rahsia yang cukup sukar anda perolehi untuk berjaya dalam kehidupan ini dan ternyata dengan berkat kegigihan dan nasihat kedua ibubapa ..maka saya berjaya harungi segalanya dan kini saya telah membuktikan yang saya mampu lakukannya..

Cuma saya sedikit sedih sebab arwah bapa saya tidak dapat melihat kejayaan saya ini ..untuk arwah bapa ku Harun Ar Rashid b. Mohd Darus , ku panjatkan surah Al-Fatihah mengiringi pemergian mu...Al-fatihah...dan semoga arwah bapa berada dalam golongan mereka-mereka yang soleh..amin

2 comments :

Abu Arifah said...

bang cite aaa sikit apa dia tu yg membelenggu abang sampai 22 tahun tu. saya ni peminat setia blog abang ni, dalam sehari saya mesti masuk sini paling tidak pun 2 kali sehari.

Aree Tone WoW said...

Salam Saiful..maafkan saya kerana tak dapat reply dengan cepat disebabkan masalah server kat sini dan kekadang tu sampai 2 ke 3 hari baru ok.

Ooo tentang penantian saya selama 22 tahun tu, insyaallah akan saya ceritakan nanti kepada Saiful dan seluruh peminat blog ini kerana buat masa ini belum sesuai lagi dan saya dalam tempoh bertenang sehingga September nanti...lepas tu saya akan ceritakan, sabar yer..

Saiful tak minat meniaga kat Pasar Malam ker..