nuffnang1

.:)

Jun 6, 2008

Minggu Yang Kurang Memberangsangkan

Salam...Minggu ni merupakan ...minggu yang penuh dengan dugaan dan cabaran..mana tidaknya, setiap hari hujan akan turun dengan lebatnya.

Adakala hujan turun tak lah lebat sangat tapi meleret jer dan tak nak berhenti..maka customer pun apa lagi, tidur ler...Malam ni nasib aku sungguh baik...perhitungan yang aku buat cukup tepat kerana aku dah kurangkan bajet modal hari ni..dan hujan turun lagi hari ni..habis niaga tolak gaji, tolak modal ...he he he aku masih untung RM100 ...jadi ler ...


Post a Comment