nuffnang1

.:)

Jun 30, 2008

Takut Atau Risau Gagal Menjual

Salam....

Banyak rungutan atau kerisauan yang sering saya dengar pada mereka-mereka yang masih baru atau nak baru nak cuba berniaga...di kala ekonomi gawat, hujan dan pelbagai lagi alasan yang saya dengar...

Sebenarnya itu semua tidak menjadi masaalah bagi mereka yang benar-benar nak berniaga dan tak kiralah samada Pasar Malam atau kedai makan dan apa jua perniagaan yang anda minat dan cendurung ke arah sesuatu "Niche" atau produk.

Tidak timbul sebenarnya perkara diatas kerana segala-gala titik tolak adalah bermula dari dalam diri kita sendiri yang mengaturnya dan persembahan dari kita....orang akan berminat dengan produk kita seandainya kena gaya dan teknik yang dilakukan...dari segi mutu, rasa dan "Lay out" yang akan membuat orang berminat atau teruja untuk mrndapatkan produk kita.

Berkaitan dengan hujan...argh memang ler dah lumrah alam...ada kalanya pasti hujan tetapi dengan ilmu yang kita miliki, insyaallah kita tidak akan rugi dan kita dapat mengurangkan impak kerugian yang besar ke atas barang jualan kita...

Segala-galanya telah saya tulis di dalam ebook The Silent Pasar Malam Billionaire dan anda akan dapat mengelakkan kerugian sekiranya berlaku hujan..atau cuaca buruk!!!


No comments :