nuffnang1

.:)

Jun 2, 2008

Lucu Dan Kasihan


Salam...hari ni saya nak berkongsi dengan anda tentang satu cerita benar kat Tapak Pasar Malam saya di Mengkuang Titi, kisah seorang wanita yang kurang siuman yang sering datang ke tempat saya meminta bihunsup dan air teh o ais...

Sebenarnya dah hampir 4 bulan saya tak nampak kelibat perempuan ni dan secara tak semena-mena tadi beliau timbul dengan kelibat wajah yang cukup berbeza dan nampak terlalu kurus, cuma fizikal jer berubah tapi perangai cam la jugak... kesian saya tengok minah.. ni

Rupa-rupanya beliau telah dirogol oleh manusia durjana yang berhati binatang sehingga melahirkan seorang anak... patutlah lama tak nampak... kesian sungguh tapi dia macam tak ada apa pun.. selamba jer..... nak buat cam mana dah nasib dia....

EBOOK PASAR MALAM PERTAMA DIMALAYSIA SUDAH TERBIT , DAPATKAN SEKARANG
Post a Comment