nuffnang1

.:)

Jun 7, 2008

Perniagaan Ku Meledak Kembali


Salam...hari ini 7/6/08 (Sabtu)

Macam yang pernah saya katakan sebelum ini dalam dunia perniagaan..pokok pangkala adalah keberanian di samping mempunyai ilmu dalam bidang perniagaan yang kita ceburi.
Dalam musim hujan yang tak menentu kita harus bijak menangani situasi dalam meledakkan perniagaan kita.

Hari ini jangkaan saya dan modal yang telah saya kurangkan telah meledakkan perniagaan saya pada malam ini dengan cukup hebat.... Malam ni hujan hampir nak turun dan saya mula mengarahkan anak buah persiapan cuaca buruk...tapi dengan izin Allah hujan tak jadi turun maka dengan itu terrrrrrrmeledaklah income saya malam ni.

Malam ni untung bersih setelah di tolak modal dan gaji pekerja ...saya dapat RM700...he he he eh..sapa nak bagi beb..!!

EBOOK PASAR MALAM PERTAMA DI MALAYSIA DILANCARKAN DISINI

No comments :