nuffnang1

.:)

Feb 14, 2017

Toneplus Penipu Betui La..Depa Kata Tak Dak Level

Memang Toneplus Penipu Kalau Anda Tiada Ilmu

Hari ini saya ingin kongsikan bersama peminat setia blog pasar malam ini yang sudah menjangkau 19 tahun dalam perniagaan bihunsup dengan jenama Aree Bihunsup Ex- Service.

Toneplus Tunetalk diperkenalkan sekitar tahun 2012 sebagai pelapis kepada Tone Excel yang telah berlaku Level level ni yang mana kebanyakkan orang sekarang bila di sebut sahaja LEVEL pasti akan mengaitkan dengan MLM atau pun Multi Level Marketing yakni orang bawah kerja bagai nak rak tapi yang kaya adalah orang atas.

Namun Tonegroup telah membuat sesuatu bagi menangkis serangan tersebut dengan mengadakan satu program jana pendapatan dengan telefon yang baru dikenali sebagai Toneplus Tunetalk dimana tiada langsung LEVEL dan ianya disebut sebagai INFINITI yang membawa maksud kenaikan. Untuk mudah faham adalah macam anda kerja akan dinaikkan pangkat.

Didalam Toneplus setiap daripada ahli normal (TP Normal) sehingga kepada yang bergelar Branch segala komisyen adalah sama sekiranya mereka mempunyai ahli yang mereka sendiri daftarkan iaitu komisyen dari 3%-17% nilai dari topup ahli yang mereka daftarkan .

Tiada istilah aku cari orang atas kaya. Toneplus kalau anda cari anda yang kaya. Semakin ramai ahli anda walapun anda adalah normal member anda yang dapat 13% komisyen.

Dan kalau anda inginkan komisyen lebih anda boleh upgred sebagai SC ( Service Centre), PSC ( Premium Service Centre), BR (Branch) atau PB ((Premium Branch). Dimana anda akan menerima kenaikan komisyen menjual kad sim Toneplus yang digelar Infiniti. Sesiapa sahaja layak dinaikkan pangkat jika anda mampu membeli kad yang paling murah SC sebanyak 120 keping dengan nilai RM8888.
Untuk menjadi PB anda akan dilantik oleh pihak syarikat Tonegroup melalui kriteria yang telah digariskan.

Justeru itu dalam sama-sama menjana pendapatan pasif bersama Toneplus tidak wujud istilah aku kerja kau kaya kerana Toneplus bukan MLM.

Ingin menjadi ahli Toneplus bersama orang yang anda percayai dapat membantu anda mencari pendapatan PASIF.....
JOM DAFTAR BERSAMA SAYA
Aree aka Zulkarnai
TP
Pesara Tentera
0134704110

#TP Pencen Kali Ke-2

No comments :