nuffnang1

.:)

Feb 1, 2017

Tone Plus aka Tunetalk Pra Bayar Membayar

Positif Dalam Diri, Buang Sifat Negatif Pasti Datangnya Aura Mantapp..

Apabila Aree aka Zulkarnai berbicara:
0134704110

👉 Orang cakap bisnes Tone Plus susah , saya tetap buat .

👉 Orang cakap bisnes ni tak tahan lama , saya tetap buat .

👉 Orang cakap bisnes ni tipu , saya tetap buat sebab saya yakin .

👉 Orang cakap bisnes orang lain lagi bagus , saya cakap " semua bisnes bagus " . tapi tak guna kalau diri sendiri takde qualiti , buat bisnes ape pun takkan berjaya .

👉 Orang cakap saya macam² , saya biarkan . Lagi kuat orang mengata saya , lagi kuat semangat saya nak berjaya .

- Sebab orang tetap akan mengata .
- Bila kita miskin orang mengata .
- Bila kita susah orang mengata .
- Bila kita kaya, orang tetap mengata .
- pedulikan apa orang nak kata .
- Sebab yang nak berjaya adalah diri kita .
- Lebih murni kalau kita kaya , orang mengata . tapi kita tetap berada diatas mereka . sebab lebih daif jika orang mengata tapi kita duduk dibawah mereka .
- Pedulikan ape orang nak kata . sebab ketika kita susah , tiada siapa yg boleh bantu kita melainkan diri sendiri. 😅🙌🏻

Jom guna dan buat bisnes Tone Plus bersama saya.

Daftar dibawah:

Zul Karnai aka Aree
TP
0134704110
www.squadtoneplus.net/?ref=58

No comments :