nuffnang1

.:)

Feb 27, 2017

Toneplus Peluang Jana Pendapatan Pulau Pinang

Saya Bantu Anda Dgn Syarat Anda Mahu Berubah Untuk Bantu Diri Sendiri

Toneplus hanya sekadar Talian Telefon sama macam telco lain, topup macam biasa, guna macam biasa dan nikmati kelebihan luar biasa.

Saya tinggal di Penang dan menjalankan perniagaan juga disini. Jadi kenapa anda perlu ragu untuk saya bantu anda untuk perolehi pendapatan Pasif dengan telefon. Tiada yang ruginya. Kalau tak guna simkad toneplus sekali pun anda tetap gunakan telco lain dan tetap topup juga. Jadi kenapa masih nak kekalkan simkad yang tiada faedah pulangan "Cash", Toneplus beri pulangan duit tunai terus ke akaun bank anda.

Saya bantu anda, saya tunjuk jalan pada anda, saya cipta peluang pada anda. Call/Whatsapp 0134704110 tengah malam pun saya reply. 

Masih belum yakin dan perlukan lebih banyak bukti, itu merupakan soalan yang cukup bagus. Saya suka kepada mereka yang ingin mengambil berat dan siasat sedalamnya. Anda boleh baca faedah di bawah:
Assalammuaalaikum.selamat pagi smua

TONEPLUS MEMANG TERBAIK!!! ANDA TIDAK MAHU MENYERTAI TONEPLUS? TAK APA... Tapi ini yang anda akan Terlepas :

1. Cashback 3% hingga 7% setiap kali topup.

2. PELUANG Diskaun 30% menginap di Tune Hotel.

3. PELUANG Tebus tiket AirAsia.

4. PELUANG Tebus Smartphone.

5. PELUANG Tebus tiket wayang'.

6. PELUANG Tebus Kredit.

7. PELUANG Cabutan bertuah RM1 Juta.

8. PELUANG Extra Topup.
9. PELUANG Free Data Internet 1.5GB  
    setiap kali topup RM30.

10. PELUANG Insentif Pelancongan 
      Dalam Dan Luar Negara.

11. PELUANG PERCUMA Pakej Umrah.

12. PELUANG PERCUMA P.A Insurans
      RM50K.

13. PELUANG jana Pendapatan Seumur
       Hidup.

14. PELUANG perniagaan boleh
      DIWARISKAN kepada anak-anak.
.
Begitu banyak yang anda rugi dari untung. Adakah simkad anda sekarang dapat memberi faedah seperti di atas? fikirkanlah....
.
Semakin lambat anda bertindak, semakin banyak yg anda RUGI dan Terlepas PELUANG.
.
KEJAYAAN milik semua orang yang BERANI MENCUBA, BERTINDAK..bukan sebagai PEMERHATI kejayaan orang lain.

Jangan pula bulan depan saudara mara anda pula yang datang ke rumah dan kempen kepada anda.
.
Anda Buat, Anda Dapat !!!
Anda Tak buat, saya tetap akan buat
HINGGA BERJAYA !! Bertindak sekarang.
#TonePlus
#ToneGroup
#Pasifincome
#Unlimitedcomission

Whatsap call sms pm
0134704110

Kalau agak yakin boleh bank in ke akaun Maybank2u
101066693503 Zulkarnai
Screen Shot Pembayaran dan hantar ke Whatsapp 0134704110

Saya akan pos guna Pos Laju terus kehadapan rumah anda, setelah kad sampai info saya dan saya akan terus daftar anda.

Kenapa sya tidak terus daftar????
Jawapan: Ditakuti kad sim tidak sampai atau hilang jadi ianya tidak membazir.

Andainya anda tinggal di Pulau Pinang, lagi saya suka sebab saya akan terus serahkan kad sim Toneplus di tangan anda. Lagi mudah..

Daftar Jom:
0134704110
0134704110
0134704110
AREE aka Zul Karnai

No comments :