nuffnang1

.:)

Feb 14, 2017

Saya Pengedar Simkad Toneplus Tunetalk

Saya gunakan simkad Toneplus Untuk Dapat Pencen Kali Ke-2

Jangan putus asa atau kecewa bila anda baca dlm group ini posting yg memperlihatkan mereka berjaya menjual kad, mereka berjaya mendaftar ahli baru, mereka berjaya peroleh pendapatan lumayan dgn Komisyen Toneplus.
Anggaplah itu rezeki mereka dan rezeki anda masih belum tiba.

Apa yang perlu anda lakukan teruskan promosi offline dan online, saya sendiri pun hanya ada 12 orang sahaja direct signup namun saya tak pernah rasa rendah diri atau kecewa.

Saya terus promosi di fb, insta, twitter dan blog dengan penuh gigih kerana saya percaya pada rezeki secara perlahan akan kekal lama dari pengalaman saya sendiri berniaga di bihunsup.  Melonjak dengan cara drastik tidak menjamin kekal selamanya. Namun masing-masing punya cara tersendiri menarik pelanggan. Ada yg gunakan cara berhemah, ada yang gunakan cara havoq dan ada yg sekadar bisik2 macm pasar ikan Kuala Sungai Muda.

Satu yang anda perlu pasrah..rezeki datang dari Allah dan kita yang menjadi penentu nak dapat bagaimana rezeki itu, samada berusaha bersungguh-sungguh atau sekadar melihat sahaja.

Sebaiknya ambik motivasi rakan-rakan yang berjaya dan ubah minda dan persepsi, ikut cara yang anda rasa sesuai dengan identiti anda. Tak perlu drastik, tak perlu tergesa-gesa hanya tumpukan secara perlahan2 untuk terus maju dalam Toneplus Tunetalk pra bayar membayar.

AREE aka ZULKARNAI
AREE BIHUNSUP EX-SERVICE
KEDAI STRUGGLEDOTCOM
TP
0134704110 DAFTAR
0134704110 WHATSAPP
http://squadtoneplus.net/?ref=58

No comments :